יאחרו - ישלמו

הרכבת איחרה יותר מחצי שעה? מגיע לכם פיצוי

בצל דרישת הנהלת רכבת ישראל להדיח את יו"ר הועד, משרד התחבורה מפרסם היום נוהלי פיצוי חדשים בגין רכבות שאיחרו ואת גובה הפיצויים המגיע בגין איחור הרכבת (חדשות תחבורה)

אילוסטרציה (צילום: הדס פרוש, פלאש 90)

משרד התחבורה מפרסם היום (ראשון) "נוהל פיצוי" בגין רכבת המאחרת למעלה משלושים דקות מהמועד שנקבע בלוח הזמנים של רכבת ישראל.

משרד התחבורה פירסם כי במקרה והרכבת איחרה במעל חצי שעה, הנוסע יהיה זיכוי לפיצוי של כרטיס נסיעה חינם בקו בה התרחשה תקלת האיחור.

במקרה של איחור מעל לשעה, תהיו זכאים לפיצוי של 2 כרטיסי נסיעה חינם באותו הקו שאיחר.

כזכור, ביום שישי האחרון הנהלת הרכבת עצרה את תנועת הרכבות ברחבי הארץ, עד לעצירה מוחלטת בשעה 8:00. זאת, לדבריה, לאחר ששמונה פקדים (מנהלי תנועה בפיקוד הרכבות הארצי) הודיעו על מחלה מסתורית.

ב-8:00 נכנסה ההשבתה הכללית לתוקף ועד הודעה חדשה לא ייצאו רכבות מהתחנות השונות ברחבי הארץ כשציבור הנוסעים סבל כמובן מהשביתה של עובדי הרכבת.

בתוך כך, מהנהלת רכבת ישראל הגיעה דרישה שאינה משתמעת לשתי פנים להעניש את יו"ר ועד העובדים גילה אדרעי ולהדיח אותה מתפקידה.

מנכ"ל הרכבת, כתב ליו"ר ההסתדרות כי הוא דורש להפעיל אמצעים ענישתיים נגד ראשי הועד אשר פוגעים חדשים לבקרים בציבור נוסעי הרכבת תחת התמיכה של ההסתדרות כארגון היציג של העובדים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר