שינוי במספר הקולות

מסתמן: המנדט השמיני של יהדות התורה - בפנים

ב'יהדות התורה' ממשיכים במאמצים לאתר עוד קולות שיסייעו בהכנסת המנדט השמיני לכנסת, ולפי שעה - הקולות שאותרו צפויים להכניס את יצחק פינדרוס כח"כ מן המניין (אקטואליה)

ראשי 'יהדות התורה' אצל הנשיא, הבוקר (צילום: לע"מ)

במפלגת 'יהדות התורה' ממשיכים במאמצים לאתר עוד ועוד קולות שיסייעו בהכנסת המנדט השמיני של המפלגה, יצחק פינדרוס, איש 'דגל התורה', אל הכנסת.

בשעות הבוקר המאוחרות (שני) התבשרו אנשי המפלגה כי נכון לשעה זו המנדט השמיני נכנס על חשבון 'הליכוד' שיורד ל-35 מנדטים, וזאת לאחר שהמפלגה קיבלה עוד מאות קולות.

באמצע הלילה התגייסו מאות בני ישיבות, בתוך זמן קצר, כדי לעבור על אלפי הפרוטוקולים של הקלפיות ברחבי הארץ וועדת הבחירות המרכזית, כדי למצוא קולות אבודים עבור 'יהדות התורה'.

מי שניצח על המלאכה הוא קובי רוזנשטיין, שפעל יחד עם משה שיפמן, מנחם שפירא ושלומי פולק, כדי לסייע למפלגה לאתר את הקולות הנדרשים.

פעילי המפלגה הדפיסו את כל הפרוטוקולים של אלפי הקלפיות ברחבי הארץ וכן את התוצאות כפי שפורסמו על ידי ועדת הבחירות, וכך, במשך הלילה, ישבו מאות בני ישיבות במודיעין עילית ועברו על כל קלפי וקלפי, תוך שהם בודקים בעיקר ארבע מפלגות - הליכוד, ש"ס, יהדות התורה ואיחוד מפלגות הימין.

במקביל, ארגנו עבור הבחורים עוגות ושתיה, שסייעו להם במלאכת גיוס הקולות האבודים.

העבודה, כך מתברר נכון לעכשיו, השתלמה והמנדט השמיני של המפלגה נראה קרוב מתמיד.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר