אחרי ההסתה הקשה

רון קובי ל'כיכר': "יש פה ציבור חרדי טוב - ומיעוט שמקלקל"

ראש עיריית טבריה, רון קובי, מנסה להסביר בשיחה עם 'כיכר השבת' את המתקפה שלו נגד החרדים, אומר כי יש ציבור חרדי טוב בעיר אבל יש מיעוט שמקלקל לרוב ומבהיר כי לא דיבר על כולם (אקטואלי)

שאול כהנא | כיכר השבת |
(צילום: חיים גודלברג, כיכר השבת)

ראש עיריית טבריה, רון קובי, מסביר בשיחה עם "כיכר השבת" את פשר מופע ההסתה הבוקר (שני) בדף הפייסבוק שלו נגד החרדים, אותם האשים כי בקושי משלמים ארנונה ומטנפים את העיר.

"אני רוצה לומר לציבור החרדי שנמצא וקורא את 'כיכר השבת', ומחפשים כותרות, אז נסביר את הכותרות", פותח רון קובי את תגובתו, "שיבינו בדיוק על מה אני מתכוון".

לדברי קובי, "העיר טבריה היא עיר שיש בה כ-20% חרדים, וזה בסדר, אנחנו אוהבים את כולם, שמחים עם כולם, הכל בסדר. הבעיה שלנו, שיש קבוצה מסוימת בציבור הזה, שבשכונות מסוימות, מעמיסים אשפה בצורה לא פרופורציונלית, מטנפים את האזור ולא דואגים לאיכות הסביבה שלהם".

"אלו הם עובדות", אומר ראש העיר, "אני רואה את זה בחומרה רבה, יש פה ציבור חרדי מאוד טוב בטבריה, יש פה קהילות מצוינות, יחד עם זאת שמיעוט מקלקל לרוב, לפעמים זה נראה ככה כאילו אומרים על כולם, לא אמרנו כולם".

ראש העיר מוסיף ואומר: "עוד דבר, דווקא אלו שזורקים על הרצפה הם אלו שלא משלמים ארנונה, שכולם עם הנחות וכל מיני קיצוצים בארנונה. וזה גם בסדר, הכל לפי חוק, לא אומר שזה לא לפי חוק. ראש העיר של טבריה ראש עיר של כולם, חילונים, חרדים, מסורתיים, של כולם".

ההתקפה של רון קובי נגד החרדים (מתוך דף הפייסבוק של רון קובי)

כפי שדווח ב"כיכר השבת", ראש עיריית טבריה רון קובי פתח את הבוקר בשידור חי בפייסבוק מאתר פינוי הפסולת היבשה של אגף התברואה בעיריית טבריה, וטען כי כמויות הפסולת היבשה חורגת מכל פרופורציה, ולטענתו התושבים עושים זאת בכוונה.

קובי תקף את משרד הפנים, את שר הפנים אריה דרעי, את מנכ"ל משרדו מרדכי כהן, ואת בועז יוסף כשלטענתו הוא ביקש עזרה מבועז יוסף בסכום של 25,000 שקל לרכישת אמבטיות לפינוי אשפה והוא סירב תוך עירוב שיקולים פוליטיים.

לאחר מכן פתח בהתקפה חריפה נגד החרדים, ואמר כי "הם עושים שרירים על עיר שלמה שכולה יש בה 22% חרדים שרוצים לסחוט ולחלוב את הקופה הציבורית, לשלם ארנונה בקושי משלמים, לטנף את העיר מטנפים, בושה וכלימה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר