על 71 קולות

סופית: יצחק פינדרוס יהיה בכנסת עם המנדט השמיני של ג'

וועדת הבחירות המרכזית תודיע סופית בקרוב כי המנדט השמיני יחזור ליהדות התורה על חשבון המנדט ה-36 של הליכוד. זאת לאחר ספירה חוזרת של קלפיות רבות ברחבי הארץ (חדשות חרדים)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
(צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)

ביהדות התורה יכולים סוף סוף לנשום לרווחה לאחר שבספירת הקולות החוזרת זכתה המפלגה שוב במנדט השמיני שנלקח ממנה לאחר ספירת המעטפות הכפולות. כך על פי חבר וועדת הבחירות מטעם דגל התורה, אברהם יוסטמן.

המשפט כל קול קובע קיבל הפעם משמעות מעשית. לדבריו של יוסטמן, הפער עמד על 71 קולות בלבד בלעדיהן לא הייתה מקבלת יהדות התורה את המנדט השמיני.

השמחה בבית דגל בבני ברק (באדיבות המצלם)

יו״ר וועדת הכספים ח"כ הרב משה גפני אמר בתגובה: "ברוך השם התבשרנו כעת שנתוני וועדת הבחירות עודכנו והמנדט השמיני בפנים. מדובר בהצלחתם של גדולי הדור שכיתתו רגליהם למען הדבר וזכינו לסיעתא דשמיא ולהצלחה אדירה. אני מברך את הרב יצחק פינדרוס שיהיה ציר נאמן לשולחיו ויביא קידוש השם בכל פועליו".

כזכור, באמצע הלילה שעבר התגייסו מאות בני ישיבות, בתוך זמן קצר, כדי לעבור על אלפי הפרוטוקולים של הקלפיות ברחבי הארץ וועדת הבחירות המרכזית, כדי למצוא קולות אבודים עבור 'יהדות התורה' לאחר אי סדרים רבים שנמצאו בתהליך ספירת הקולות.

מי שניצח על המלאכה הוא קובי רוזנשטיין, שפעל יחד עם משה שיפמן, מנחם שפירא ושלומי פולק, כדי לסייע למפלגה לאתר את מאות הקולות הנדרשים כדי לקבל את המנדט הנכסף.

פעילי המפלגה הדפיסו את כל הפרוטוקולים של אלפי הקלפיות ברחבי הארץ וכן את התוצאות כפי שפורסמו על ידי ועדת הבחירות, וכך, במשך הלילה, ישבו מאות בני ישיבות במודיעין עילית ועברו על כל קלפי וקלפי, תוך שהם בודקים בעיקר ארבע מפלגות - הליכוד, ש"ס, יהדות התורה ואיחוד מפלגות הימין.

כאמור המאמץ השתלם והטעויות שנמצאו הביאו למפלגה את המנדט השמיני איתו ייכנס יצחק פינדרוס כחבר כנסת מטעם יהדות התורה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר