הפלסטינים חוגגים

הנייה על ההסכם עם המחבלים: "נתניהו ירד מהעץ - ניצחנו"

מנהיג חמאס בעזה התייחס לתוצאות המשא ומתן להפסקת שביתת הרעב של המחבלים הכלואים בישראל וציין כי לראשונה יהיו טלפונים בתאים, ולכן מדובר בניצחון (אקטואליה)

(צילום: Abed Rahim Khatib/ Flash90)

איסמעיל הנייה, מנהיג ארגון הטרור העזתי, חמאס, נשא דברים היום (שלישי) בישיבת הנהלת הארגון והתייחס להסכם עם ישראל שעצר את שביתת הרעב של המחבלים הכלואים.

לדברי הנייה, "לפתרון בסוגיית שביתת האסירים יהיו השלכות חיוביות על ההבנות בין ישראל לפלגים בעזה". עם זאת, איים כי "על אף ההישגים, המאמץ להגיע להסדרה בחזית עזה יכול לקרוס בכל רגע, אם ישראל תמשיך לבנות מתח בבתי הכלא".

הנייה טען כי מדובר בניצחון פלסטיני. "ההסכם שהשיגו האסירים דרך הגופים הרשמיים שלח מסר לכובש שהם מוכנים ללכת עד הסוף וכי הם השולטים במשא ומתן".

"מה שהתרחש אתמול הוא ניצחון מכובד. בפעם הראשונה יהיו טלפונים ציבוריים בתאים של האסירים. זאת פעם ראשונה מאז 1967. מאז הם מדברים בטלפונים מוברחים".

בתגובה לנאמר בישראל כי בתמורה המיסוך יישאר ושב"כ יוכל להאזין לשיחות האסירים אמר הנייה: "אמרנו להם שירכיבו טלפונים ציבוריים ושישראל תאזין כמה שהיא רוצה".

כאמור, הטלפונים, יהיו מפוקחים באמצעים טכנולוגיים, וזאת כדי למנוע את החשש שהוביל להפעלת המיסוך - חשש להכוונת פיגועים מתוך הכלא על ידי האסירים, בעזרת הטלפונים המוברחים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר