גם בחול המועד לוקחים והולכים: משקה מי סודה באריזה אישית

הנה זה בא. לקראת חג הפסח הקרב עלינו לטובה, שוופס משיקה מארזי רביעיות של בקבוקי זכוכית 250 מ"ל של המשקה המוכר והאהוב, מי סודה. בסדרת המוצרים האישיים: סודה, סודה לימון וסודה נענע ליים (צרכנות, שיווקי)

מענה הולם לצרכני הסודה (צילום: יח"צ)

משקה הסודה חי ותוסס מזה שנים ועולה על שולחנות ערוכים כיד המלך.הוא מהווה תחליף נהדר עבור אנשים שרוצים לשתות משהו שהוא "לא מים", ועדיין לא מתוק מדי. שוופס, שאחראית על המצאת משקה הסודה, מובילה אותו כמותג בינלאומי שהחל את דרכו באנגליה, ומאז נחשב בכל העולם למשקה מוביל בעולמות האירוח והבישול. שוופס מביאה את הסודה המושלמת, ומובילה קטגוריה של משקאות סודה בטעמים, ללא קלוריות, ללא צבעי מאכל וללא חומרים משמרים.

"עד כה נמכרו ברשתות השיווק בקבוקי מי סודה של 1.5 ליטר, והצורך מצד הצרכנים צף ועלה עם השנים", אומרים בשוופס. "אנחנו עוקבים מקרוב אחר הרגלי הצריכה, הרצונות והדרישות של הצרכנים והבנו שיש ביקוש גדול לבקבוקי סודה אישיים. לא כולם רוצים לסחוב איתם בקבוקים גדולים, וכן רוצים לצאת לדרך או לקנות באמצע יום או בנסיעה, בקבוק סודה קטן ומרענן. אז יצאנו לדרך ובהחלט הבאנו מענה הולם לצרכני הסודה ששמחו על הבשורה. יש כאן בשורה של נוחות, חדשנות, וכמובן סיבה נוספת לטעם הנהדר של סודה שוופס".

את חג הפסח אתם יכולים לחגוג בחירות מושלמת, עם בקבוקי סודה גדולים על שולחנכם, ובקבוקי סודה קטנים בדרך לטיולים, או סתם פינוק אישי בבית.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר