'לא ברורים המניעים'

רוסיה מכחישה רשמית: גופת אלי כהן אינה בידינו

הדיווחים בישראל, שציטטו גורמי אופוזיציה סוריים, כי גופתו של המרגל הישראלי שנתלתה במדינה, הוצאה ממנה והיא בדרכה לישראל - מעוררים כעס ברוסיה, ששמה נקשר בדיווח (מדיני)

יוסי נכטיגל | כיכר השבת |
אלי כהן (צילום משפחתי, מתוך 'החדשות')

בעקבות הדיווחים בראשית השבוע, כי משלחת רוסית עזבה את שטח סוריה עם ארון ובו גופת המרגל הישראלי אלי כהן, מפרסם הערב (רביעי) משרד החוץ הרוסי הודעה ובה נכתב בין היתר: "הטענות שקריות".

"אנו דוחים על הסף טענות של מספר כלי תקשורת ישראלים על כך שנציגים רוסים כביכול הוציאו מסוריה שרידים של סוכן המוסד ישראלי אלי כהן שהוצא להורג בדמשק ב1965", נכתב עוד בהודעה הרוסית.

רוסיה אף מביעה זעם: "לא ברורים המניעים של הפצת מידע כוזב שכזה ומי הזמין זאת", נמסר מטעם משרד החוץ, שגם שיגר ביקורת לתקשורת הישראלית: "אנו קוראים לעמיתינו הישראלים לרבות עיתונאים להפגין גישה מדויקת, מקצועית וכנה בסיקור של נושאים כה רגישים. האחראיות על התוצאות השליליות של הפרובוקציה הזו היא על המארגנים שלה והמבצעים שלה".

כזכור, בדיווחים בלא מאומתים מתחילת השבוע, שנסמכו על אתרי חדשות של האופוזיציה הסורית, נכתב כי משלחת רוסית מחזיקה בגופתו של אלי כהן הי"ד.

עוד קודם, בתדרוך שערך ראש הממשלה נתניהו לכתבים בעת ביקורו במוסקבה, נאמר כי אין בהבאת ארונו של החייל הנעדר זכריה באומל - בה סייעה רוסיה - כדי להעיד על התפתחות בנוגע לנעדרים אחרים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר