מדהים: האשכנזי שנושע בזכות ברכת חכם שלום

יהודי אשכנזי שנקלע לחובות כבדים החליט לנסות את מזלו בקלפי • הוא השתמש בתפילה ל״שעת רצון״ שחיבר נשיא המועצת חכם שלום כהן לשעת ההצבעה וביקש פרנסה • צדיק גוזר והקב״ה מקיים (חרדים)

בשיתוף הקופה הספרדית (צילום: פלאש 90)

ערב חג הפסח, סיפורים רבים נשמעים לאחרונה על אנשים שנושעו בזכות הצייתנות לגדולי ישראל בבחירות האחרונות.
אחד מן הסיפורים אירע דווקא ביהודי אשכנזי י.ש. (השם המלא שמור במערכת) שלאחרונה נקלע לחובות כבדים ובהגיעו לקלפי ראה את הפרסומים על הבטחתו של נשיא מועצת חכמי התורה מרן חכם שלום כהן ששעת ההצבעה היא שעת רצון מלפני הקב״ה, וכל הבוחר ש"ס לפני שמשלשל את הפתק ״יכול לבקש כל דבר שהוא זקוק לו והקב״ה שומע״ (לשון הנוסח).

י.ש. שמצבו היה דחוק למאד, הרגיש שאין לו יותר מה להפסיד בפרט שחג הפסח קרב ובא וההוצאות עצומות ואין לו אפילו מהיכן להתחיל. ולראשונה בחייו החליט לבחור בש"ס ולהשתמש בסגולה של נשיא המועצת חכם שלום כהן ותוך כדי ההצבעה ביקש בתחינה לפרנסה בשפע.

״צדיק גוזר. זה לא יאומן״, מספר י.ש. בהתרגשות, ״איך שאני יוצא מהקלפי, פגשתי אחד מן המכרים שלי ותוך כדי שיחה הוא מוציא מהכיס 1500 שקלים ואומר לי קח להוצאות החג״. אך זה לא הסתיים בזה" מספר האברך ל׳ככר השבת׳, "ערב פסח ופתאום אני רואה בחשבון הבנק סכום של חמש אלף דולר!. מבירור שעשה למקור ההכנסה מגלה היהודי כי לאחר תקופה ארוכה אושרה בקשתו שנשלחה לאחד מן הנדיבים שביצע אותה כעת לאחר הבחירות בסכום מכובד ביותר. שמעתי לגדול הדור ופשוט נושעתי". סיפר בהתרגשות.

לתרומת קמחא דפסחא בקופתו של חכם שלום לחצו כאן>>

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר