"את פתח לו"

הבחורים יערכו כ-70 סדרי פסח ציבוריים ברוסיה

יום עיון מיוחד בראשות הרב הראשי ובהשתתפות ראש הישיבה והצוות החינוכי נערך לקראת יציאתם של תלמידי הישיבה גדולה "תומכי תמימים" במוסקבה, לערוך את הסדר (חרדים)

(צילום: לוי נאזרוב)

במשך שעות ארוכות, ישבו כשבעים מתלמידי הישיבה הגדולה "תומכי תמימים - ליובאוויטש" במוסקבה, והאזינו להדרכות הלכתיות ופרקטיות לקראת עריכת כ-70 סדרים ציבוריים, אותם יערכו בשני הלילות הראשונים של חג הפסח הבעל"ט.

ביום עיון מיוחד, שנערך באולם בית התמחוי הגדול ב'מרכז החסד היהודי - שערי צדק' במוסקבה, השתתפו התלמידים בסדרת שיעורים והרצאות להכשרתם לקראת התפקיד החשוב של עריכת הסדרים, כולל הכנת והכשרת המטבחים והאולמות בהם ייערכו הסדרים.

התלמידים, שרובם הגדול לא זכו לגירסא דינקותא טהורה, וכל הידע התורני, ההלכתי והמסורתי, הם צוברים רק בין כותלי הישיבה, אליה הגיעו בשנים האחרונות - יצאו לאחר יום העיון מלאים וגדושים במידע ובעצות פרקטיות, לקראת עריכת הסדרים הציבוריים בהם ישתתפו כעשרת אלפי יהודים.

רבה של רוסיה, הגאון רבי בערל לאזאר שליט"א, פתח את דבריו בגודל האחריות והזכות, וציין את השקעת הישיבה בתלמידים הניכרת במשך כל השנה, ובמיוחד כעת - עם התמסרותם לשליחות הרבה של נסיעות וטיסות למקומות מרוחקים, ואף טיסות בנות 10 שעות (!) לא מרתיעות אותם, במטרה נעלית לזכות עוד יהודי באשר הוא ברחבי רוסיה הגדולה.

צילום: לוי נאזרוב

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר