פרסום ראשון

כך הוביל הכרוז את הבלשים למעצר הקיצוני

שוטרים עקבו אחרי נהג הרכב שהכריז על ההפגנה, ראו מי משלם לו, והצליחו לעצור את מארגן ההפגנות נגד הגיוס ונגד הלומדים באקדמיה • מעצרו הוארך היום ביממה (אקטואליה)

חיים גולדברג | כיכר השבת |
(צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)

תקופה ארוכה מחפשת המשטרה את מארגן ההפגנות נגד הגיוס, ואת הפרובוקציות נגד הלומדים בקמפוס החרדי ברחוב שטראוס, בסמוך לשכונת מאה שערים בירושלים, פרשיה אותה סיקרנו בהרחבה ב'כיכר השבת'.

אתמול (שני), בשעות הערב, עצרו בלשים של משטרת מחוז ירושלים נהג רכב שנסע ברחובות העיר, והכריז על הפגנה הצפויה להתקיים.

עם מעצרו אמר לשוטרים, כי הוא בסך הכל שכיר, העובד בתמורה לכסף שהבטיחו לו, ואין לו כל קשר ישיר למארגנים או להפגנות.

השוטרים התחילו לחקור מי מפעיל אותו, ואמרו לו לחייג לאדם ששכר אותו כדי לגבות ממנו את התשלום. השוטרים הצטרפו לנסיעה, וכך הגיעו אל האחראי.

המשטרה עצרה את האיש ששילם לו, תושב שכונת מאה שערים, נשוי ואב לילדים. במהלך חקירתו הלילה, התברר לשוטרים כי הוא האיש אותו הם מחפשים, ומדובר במארגן ההפגנות המבוקש על ידם מזה תקופה.

מלבד ארגון ההפגנות נגד הגיוס והאקדמיה, הוא גם חשוד בתקיפת שוטרים בכמה מקרים, והוא האיש אל ביתו הגיעו מספר פעמים, במסגרת חקירת ההתעמרות בחרדים הלומדים בקמפוס שטראוס.

היום (שלישי), הובא להארכת מעצר בבית משפט השלום בירושלים. כאשר עלה לדוכן, פתח בשירת "בשלטון הכופרים אין אנו מאמינים", ולכן הוצא מהאולם והדיון התקיים בהעדרו, בהסכמת הצדדים.

במהלך הדיון התברר כי הוא שתק גם בחקירתו, בטענה שהוא אינו מכיר במדינה. בסיום הדיון, האריך בית המשפט את מעצרו עד למחר.

עו"ד פוליטי בתגובה ל'כיכר'. צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת

עורך דינו, רועי פוליטי אמר ל'כיכר השבת' לאחר הדיון כי למרות האשמות המשטרה נגד מרשו, בית המשפט האריך את מעצרו רק עד מחר בשעות הבוקר במקום בשישה ימים כפי בקשת המשטרה, ולכן העריך כי זה הולך להסתיים במהירות.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר