כעבור יומיים

איש הפרובוקציות וההפגנות שוחרר בערבות

תושב מאה שערים, החשוד כי ארגן במשך תקופה ארוכה מחאות נגד הגיוס ופרובוקציות נגד האקדמיה החרדית, שוחרר היום לאחר שהמשטרה עצרה אותו, כפי שפורט ב'כיכר' (חרדי)

חיים גולדברג | כיכר השבת |
(צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)

תושב מאה שערים, החשוד כי ארגן במשך תקופה ארוכה מחאות נגד הגיוס ופרובוקציות נגד האקדמיה החרדית, שוחרר היום (רביעי) בערבות - יומיים לאחר שנעצר על ידי המשטרה.

במסמכים שהגיעו לידי 'כיכר השבת', מצוטטת החלטת השופטת בעניינו. החשוד משוחרר בערבות ובתנאים מגבילים האוסרים עליו להשתתף בהפגנות.

בנוסף, החשוד דרש שלא ייאסר עליו לשהות בכיכר השבת שבירושלים שכן המקום קרוב לאזור מגוריו והוא נדרש להגיע למקום לשם עיסוקיו. השופטת הסכימה ולא אסרה עליו לשהות בכיכר.

כזכור וכפי שדווח בפירוט ב'כיכר', שלשום (שני) נעצר נהג רכב שנסע ברחובות ירושלים, והכריז על הפגנה הצפויה להתקיים. עם מעצרו אמר הנהג לשוטרים, כי הוא בסך הכל שכיר, העובד בתמורה לכסף שהבטיחו לו, ואין לו כל קשר ישיר למארגנים או להפגנות.

השוטרים התחילו לחקור מי מפעיל אותו, ואמרו לו לחייג לאדם ששכר אותו כדי לגבות ממנו את התשלום. השוטרים הצטרפו לנסיעה, וכך הגיעו אל האחראי.

המשטרה עצרה את האיש ששילם לו, תושב שכונת מאה שערים, נשוי ואב לילדים. במהלך חקירתו, התברר לשוטרים כי הוא האיש אותו הם מחפשים, ומדובר במארגן ההפגנות המבוקש על ידם מזה תקופה.

יצויין שמלבד ארגון ההפגנות נגד הגיוס והאקדמיה, הוא גם חשוד בתקיפת שוטרים בכמה מקרים, והוא האיש אל ביתו הגיעו מספר פעמים, במסגרת חקירת ההתעמרות בחרדים הלומדים בקמפוס שטראוס.

אתמול (רביעי), הובא להארכת מעצר בבית משפט השלום בירושלים. כאשר עלה לדוכן, פתח בשירת "בשלטון הכופרים אין אנו מאמינים", ולכן הוצא מהאולם והדיון התקיים בהעדרו, בהסכמת הצדדים. במהלך הדיון התברר כי הוא שתק גם בחקירתו, בטענה שהוא אינו מכיר במדינה.

בסיום הדיון, האריך בית המשפט את מעצרו עד למחרת - היום (רביעי). עורך דינו, רועי פוליטי, אמר אז ל'כיכר השבת' כי הוא מאמין שמרשו ישוחרר, ואכן כך קרה היום.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר