אסון בגליל

ביציאה ממירון: הולך רגל נהרג מפגיעת אוטובוס

הולך רגל שיצא מתפילה בציון הרשב"י במירון, נהרג כתוצאה מפגיעת אוטובוס בצומת הכניסה לישוב. תחילה הוא נפצע אנושות, אך מאמצי ההחייאה עליו כשלו - ומותו נקבע (חרדים)

קובי רוזן | כיכר השבת |
זירת התאונה הקטלנית (צילום: תיעוד מבצעי מד"א)

הולך רגל, חרדי בן 59, נהרג הערב (מוצ"ש) בצומת היציאה ממירון, מפגיעת אוטובוס.

כונני 'ארגון הצלה', מתנדבי מד"א סניף גליל, הוזעקו לצומת, בעקבות הדיווח על הולך הרגל שנפגע מאוטובוס. הכוננים, בסיוע צוותי מד"א, העניקו טיפול רפואי וביצעו פעולות החייאה על גבר, שבשלב זה מצבו מוגדר אנוש.

צביקה לבל, אחראי הצלה סניף גליל, תיאר: "הוזעקתי להולך רגל שנפצע אנושות מפגיעת אוטובוס. כשהגעתי למקום מצאתי גבר כשהוא מחוסר הכרה וללא דופק ונשימה. יחד עם כוננים נוספים של ארגון הצלה ביצענו בו פעולות החייאה ובסיומן נאלצו פראמדיקים של מד"א לקבוע את מותו בזירת האירוע".

שי שלזינגר, חובש באיחוד הצלה שהגיע ראשון למקום, סיפר: "יחד עם חובשים תושבי מירון ויישובי הסביבה ביצענו החייאה על הולך הרגל שסבל מפגיעה רב מערכתית כתוצאה מפגיעת אוטובוס. למרבה הצער בתום מאמצי ההחייאה נקבע מותו בזירת התאונה".

(צילום: דוברות איחוד הצלה)
(צילום: דוברות איחוד הצלה)
הגדלה

פאראמדיק מד"א אורן נאמן הוסיף: "כשהגענו למקום ראינו אוטובוס ובסמוך על הכביש שכב גבר בשנות השישים, הוא היה מחוסר הכרה וסבל מפגיעת ראש ופגיעה רב מערכתית, הענקנו לו טיפול רפואי ולאחר ניסיונות החייאה נאלצנו לקבוע את מותו".

דוברות המשטרה (גליל) עדכנה: "לפני זמן קצר אירעה תאונת דרכים בין אוטובוס להולך רגל בצומת מירון. בתום פעולות החייאה במקום, נקבע מותו של הולך הרגל ע"י מד"א. שוטרי משטרת ישראל הגיעו למקום ונסיבות התאונה נחקרות".

(צילום: דוברות איחוד הצלה)
(צילום: דוברות ארגון הצלה)
(צילום: תיעוד מבצעי מד"א)
(צילום: תיעוד מבצעי מד"א)
(צילום: תיעוד מבצעי מד"א)
(צילום: דוברות ארגון הצלה)

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר