מורידים את בגדי הקיץ? כך תחליטו מה להעביר הלאה

אל תטעו: ארגון הארון מהווה משחק במוח שלכם ובעוד העצה המוכרת של מארי קונדו, היא לשאול את עצמכם על כל פריט אם הוא מייצר בקרבכם "ניצוצות של שמחה", נתקלנו בטיפ חדש ויעיל יותר (בית וסטייל)

(צילום: שאטרסטוק)

אם טרם הורדתם את בגדי הקיץ מהמדפים העליונים שבארונכם לאלו הנגישים לכם ביום יום, מפאת חוסר זמן ובהחלטה לעשות זאת לאחר טירוף הנקיונות לפסח, או כי בחרתם להקשיב לקולם של החזאים שצפו את מזג האוויר החורפי שאכן פקד אותנו ברוב ימות החג, כעת זה בהחלט הזמן הנכון להיפטר מכל אובייקט שלא ישרת אתכם יותר נאמנה.

עכשיו, אל תטעו בעניין הזה: ארגון הארון מהווה משחק במוח שלכם ובעוד העצה המוכרת של מומחית הסדר, מארי קונדו, היא לשאול את עצמכם על כל פריט אם הוא מייצר בקרבכם "ניצוצות של שמחה", נתקלנו בטיפ חדש שיכול להיות יעיל יותר.

בספר החדש העוסק באי-סדר, הנקרא: "סדר חיצוני, שלווה פנימית", כותבת המחברת, גרטשן רובן: "אם אתם מתקשים להחליט האם לשמור פריט לבוש מסוים או להעבירו הלאה, שאלו את עצמכם, 'אם הייתי נתקל באויב שלי ברחוב, הייתי שמח אם בדיוק הייתי לובש את זה?'", היא מציעה, "לעתים קרובות התשובה תיתן לכם מושג טוב".

במילים אחרות, אם פגשתם ברחוב במקרה את האדם נטול הלב וחסר הטקט ששבר לכם את הלב יותר מדי פעמים בהשליכו לעברכם אמירות פוגעניות, האם הייתם באמת מאושרים שהוא יראה אתכם בחולצה המרופטת עם הצווארון המחורר שיש לכם משנת 1995? (לא, אנשים, התשובה היא לא.)

מנטרה חדשה: בדיוק כמו עם אנשים מסוימים שיש "לנקות" מחיינו ולהמשיך הלאה, כך עם בגדים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר