הסרת חסינות?

ביום האחרון לכהונתו בכנסת: אורן חזן הודה בתקיפת הבכיר

חבר הכנסת אורן חזן הואשם כי תקף את מנכ"ל עיריית אריאל, בגין עיקול על חשבון הבנק של אימו ע"י עיריית אריאל, ביום האחרון לכהונתו בכנסת חתם חזן על הסדר הטיעון (אקטואלי)

אורן חזן (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)

במסגרת ההסדר שחתם עם הפרקליטות, הודה היום (שלישי), חבר הכנסת כמעט לשעבר אורן חזן, בהתנהגות שאינה הולמת כלפי עובד ציבור, וכן בתקיפתו. במסגרת ההסדר חזן לא יורשע בעבירות המדוברות וישלח לבצע שעות לטובת הציבור.

אל הדיון שהתקיים היום, בבית משפט השלום בפ"ת, הגיע חזן לאחר שחתם הסכם עם הפרקליטות לפיו הוא יודה בעבירות אך לא יורשע, ויצטרך לתת 200 שעות לטובת הציבור לאחר שיעבור תסקיר ב'שירות המבחן'.

כזכור, כחצי שנה לפני שאורן חזן נבחר לכהן כחבר כנסת, הוא תקף עובד ציבור, ובגין כך הוגש נגדו כתב אישום ע"י הפרקליטות.

לפי כתב האישום, באוקטובר 2014, לאחר שנודע לחזן על עיקול שהטילה עיריית אריאל על חשבון הבנק של אמו בגלל חוב, הוא הגיע למשרדי העירייה ופקד משרדים שונים במטרה להבין מי הורה על הטלת העיקול.

כשהבין שמנכ"ל העירייה הוא זה שהורה על העיקול, המתין חזן, כך לפי כתב האישום, להגעתו של המנכ"ל, ואז צעק עליו וגידף אותו.

בהמשך, נצמד חזן אל המנכ"ל ודחף אותו בחוזקה באמצעות ידיו עד אשר המנכ"ל הוטח במעקה. המנכ"ל נכנס לחדר הישיבות, חזן נכנס אחריו, סגר את דלת החדר ואמר: "אף אחד לא יוצא מפה". בחדר הישיבות המשיך חזן לצעוק ולגדף את המנכ"ל, עד אשר הוצא מהמקום.

לאחר מכן התפרץ חזן ללשכת ראש העיר, מבלי שקיבל לכך אישור, והחל לצעוק ולגדף את ראש העיר. ראש העיר הורה לחזן לעזוב את לשכתו, אולם חזן סירב תוך שהוא מאיים כי "יטפל" בראש העיר, וכי ידאג שהאחרון לא "ישב עוד בכיסא".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר