"מיהר ללימודים"

בכביש 6: נהג חדש תושב טירה נתפס נוהג ב-237 קמ"ש

נהג חדש בן 20, תושב טירה, נתפס נוהג במהירות מופרזת של 237 קמ"ש בקטע כביש בו המהירות המותרת היא 90 קמ"ש בלבד. לטענתו, היה בדרך לאוניברסיטת אריאל (חדשות בארץ)

מד המהירות (צילום: דוברות המשטרה)

שוטרי אגף התנועה הצליחו היום (שלישי) לשים את ידם על נהג חדש תושב טירה כבן 20, כאשר הוא נוהג על מהירות מופרזת של 237 קמ"ש בכביש 6 סמוך למחלף קסם, כאשר המהירות המותרת בקטע כביש זה היא 90 קמ"ש.

שוטרי אגף התנועה החליטו לצאת באכיפה אפקטיבית באמצעות מכשיר למדידת מהירות (ממל"ז), במטרה לאתר פורעי חוק המסכנים את משתמשי הדרך.

בעת הפעילות נקלט רכב פרטי הנע במהירות חריגה של 237 קמ"ש בסמוך למחלף קסם שם מהירות הנסיעה היא 90 קמ"ש. למרות המהירות הגבוהה, הצליחו שוטרי אגף התנועה לעצור את הרכב לאחר כמה מאות מטרים.

הבדיקה העלתה כי הנהג בן 20 הוא נהג חדש תושב טירה, ולטענתו הוא בדרך ללימודיו באוניברסיטת באריאל.

הנהג עוכב לחקירה, לאחר שקצין משטרה פסל את רישיון הנהיגה שלו ל-30 ימים. בסיום, בתהליך מהיר ומרתיע הוגש כתב אישום באמצעות מחלקת התעבורה, ובהחלטת השופט הנהג נשאר במעצר עד מחר לדיון נוסף בענינו.

הרכב (צילום: דוברות המשטרה)

ממשטרת ישראל נמסר: כי "נהיגה במהירות חריגה הינה אחד הגורמים המשפיעים על חומרת הפגיעה חלילה בזמן תאונת דרכים. ידוע כי יש קשר ישיר בין תאונות דרכים קטלניות לבין מהירות הנסיעה בה היו מעורבים כלי הרכב. משטרת ישראל המבצעת אכיפה ממוקדת נגד נהגים, המרשים לעצמם לנהוג במהירות מופרזת ולסכן את משתמשי הדרך, פועלת מתוך מטרה, ליצור הרתעה ולהגביר את הביטחון בכבישים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר