בתהליך: קוביות לגו לעיוורים ולקויי ראיה

הפיתוח של המוצר נמצא בתהליך כבר זמן מה. הקוביות החדשות יהיו זהות לאלו הקיימות כבר, מה שיהפוך אותן לקלות לשימוש אצל ילדים ששיחקו עם הצעצוע במשך שנים. אז מתי נראה אותן בשוק? (תרבות)

(צילום: שאטרסטוק)

כל הכבוד, לגו! מותג הצעצועים הפופולרי הודיע ​​שיפתח קוביות חדשות עם כתב ברייל עליהן, כדי לסייע לילדים עיוורים ולקויי ראייה.

הפיתוח של המוצר נמצא בתהליך כבר לא מעט זמן. "האגודה הדנית לעיוורים" היתה החלוצה שהציעה את הרעיון לקרן לגו בשנת 2011 וקרן "דורינה נוויל לעיוורים" העלתה בפניהם את הרעיון כעבור שש שנים, בשנת 2017. בעזרת שתי קרנות צדקה אלו וכן ארגוני הצדקה הבריטיים "לאונרד צ'שייר" ו"המכון הלאומי המלכותי לעיוורים", והאגודה הנורווגית לעיוורים, אב הטיפוס הסופי של לבני ברייל הצליח סוף סוף להתעורר לחיים.

הנה המידע שיש ברשותנו עד כה על המוצר: הקוביות החדשות יהיו זהות לחלוטין לאלו הקיימות כבר, מה שיהפוך אותן לקלות לשימוש בקרב ילדים אשר שיחקו עם הצעצוע במשך שנים. הן יגיעו בסט של 250 חתיכות ויכילו את כל סימני האלף בית של כתב ברייל, בתוספת המספרים אפס עד תשע, סמלים מתמטיים וביטויים חינוכיים ואינטראקטיביים אחרים.

"בזכות החידוש הזה, ילדים עם ליקוי ראיה יוכלו ללמוד ברייל ולשתף פעולה עם חבריהם ועמיתיהם לכיתה בצורה מהנה, תוך שימוש במשחק כמעודד יצירה, בד בבד עם לימוד קריאה וכתיבה", אמר דיוויד קלארק, מנהל השירותים ב"מכון הלאומי המלכותי לעיוורים".

יש רק חיסרון אחד: הלבנים לא צפויות להיכנס לשוק עד 2020, אבל הגרסה הזו שלהן בהחלט שווה המתנה. חברת לגו תפיץ אותן ללא תשלום למוסדות, בסופו של דבר, באמצעות הארגונים השותפים שלהם.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר