"רכילות יקרה"

ראש העיר החליט: מי שירכל - ישלם קנס

בעיירה בפיליפינים החליט ראש העיר כי נמאס לו לשמוע רכילות בין התושבים, ולכן החליט כי כל תושב שייתפס כרכלן ייאלץ לשלם קנס כספי, ובנוסף יחוייב לנקות את העיר (מעניין)

אילוסטרציה (צילום: שאטרסטוק)

בעיירה הפיליפינית השלווה - בנלונאן, המרוחקת כ -100 קילומטר מצפון לעיר הבירה, מנילה. העביר ראש העיר החלטה כי כל תושב שייתפס מרכל יקבל קנס, וייאלץ לנקות את רחובות העיר.

מכיוון שלראש העיירה נמאס מהפצות רכילות בין תושבי העיירה, הוא החליט כי מי שייתפס ע"י פקחי עירייה מפיץ רכילות יצטרך לשלם קנס של כ-200 פאזו (בערך 15 שקל), במידה והוא ייתפס פעם שניה הקנס יוכפל פי ארבעה, ובמקביל הרכלן יצטרך לנקות את העיר במשך שלושה ימים.

ראש העיר בן ה-40 אמר ל"וול סטריט ג'ורנל": "כי הוא לא מאמין שיהיה בן אדם שייתפס פעם שניה ברכילות, בעם שלהם לא נעים להיות רכלן, וזו בושה גדולה להיתפס כרכלן, לכן הקנס המנופח בפעם השניה מוצדק".

בנוסף, העיריה תקים מעין 'מלשינון', בו יכולו תושבי העיירה לדווח על מקרי רכילות, ואנשי העירייה יבדקו היטב את התלונה, ויבררו האם יש אמת בתלונה, במידה ואכן יימצא כרכלן העירייה כבר תחליט איזה עונש להטיל עליו".

אחד התושבים, שהלך והעביר מידע רכילותי ששמע, סיפר לעיתון כי הוא בסה"כ שמע רכילות מאדם אחר והעביר הלאה, לכן התחשבו בו ונתנו לו רק אזהרה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר