צפו

הג'יאהד האסלאמי מאיים: "ממתינים לפקודה"

ארגון הטרור העזתי הקיצוני יוצא הערב בסרטון חדש, בו הוא מאיים לירות טילים על ערי ישראל: "מעדיפים להיהרג במערכה; זה טוב יותר מאשר שילדינו ימותו מרעב" (אקטואליה)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
(צילום: מתוך הסרטון)

בג'יהאד האסלאמי מעלים מדרגה ברמת האיומים שלהם כלפי ישראל, סרטון תעמולה שהפיץ הערב (חמישי) ארגון הטרור נאמר, "נפגע בביטחון הישראלי ובחיי התושבים הישראלים בכל הערים. לא נסכים בשום אופן לרגיעה תמורת רגיעה. אנחנו מעדיפים למות בשדה הקרב מאשר להיכנע".

נוסח הסרטון המלא: "כמו שאנחנו סובלים, אנחנו מסוגלים לגרום סבל לאויב ולפגוע בכלל יושביו שבעוטף עזה. אנחנו אומרים שהטילים האלו פוגעים באופן יומיומי בתדמיתה של ישראל כפי שהיא מציגה לעולם. ישראל מחשיבה את עצמה כמעצמה. פעולות ההתנגדות פוגעות באופן יומיומי בתדמית הזו וגורמת לה להיראות כמו מדינה שאין לה חשיבות בזירה האזורית והבינלאומית. ישנו חשבון שעל האויב לשלם במערכה הזו. אנחנו לא היחידים שישלמו. לא נרשה שהעם הפלסטיני ייהרג תחת המצור. מעדיפים להיהרג במערכה שכן זה טוב יותר מאשר שילדינו ימותו מרעב או שפעילי ההתנגדות ימותו במערכה כתוצאה מהצרכים ההומניטריים".
סרטון התעמולה שמלווה בצילומי פעילי הארגון מכינים כביכול רקטות לירי על ישראל מסתיים במילים "ממתינים לפקודה" בעברית.
כזכור, זיאד נחאלה, העומד בראשות ארגון הטרור הג'יהאד האסלאמי, איים היום על ישראל, באם זו תחסל את מפקד החטיבה הצפונית של הזרוע הצבאית, בהאא אל-עטא.
"נגיב במלוא העוצמה לכל חיסול של פעילים, ללא קשר לתפקידם או לארגון אליו הם משתייכים", הבהיר, תוך שהוא משגר איום מפורש: "נפגע בערים גדולות בתגובה לכך בלי קשר להסכמים. לא יהיו לנו קווים אדומים".
הוא הוסיף, כי "קיום ההתנגדות קשור בקיומה של ישראל. כל עוד ישראל מתקיימת, גם ההתנגדות תתקיים ותמשיך לפעול. אסור לנו לשכוח כי בסופו של דבר ישראל מעוניינת להפשיט את ההתנגדות מנשקה".
דבריו באו לאחר שבישראל הצביעו על מפקד הזרוע הצבאית של הג'יהאד האסלאמי בצפון הרצועה, בהאא' אבו אל-עטא, כמי שאחראי לניסיונות ההסלמה האחרונות.
בישראל חוששים, כי הג'יהאד האסלאמי, ארגון הטרור העזתי הממושמע להוראות המתקבלות מאיראן, ינסה לחבל באירועי יום העצמאות, יום הזיכרון ובתחרות הזמר האירופאית, הארוויזיון, שייערך השנה בישראל.
דובר צה"ל רונן מנליס אמר, כי "בשבועות האחרונים אנחנו רואים שהג'יהאד האסלאמי עושה צעדים על מנת לדרדר את המצב ולפגוע בתהליכי ההסדרה. הוא מנסה לבצע פיגועים בחתימה נמוכה מבלי שיידעו שזה הוא בניסיון לדרדר את המצב הביטחוני ברצועת עזה".
"הם מבצעים פעולות ומסתירים אותן מחמאס. אנחנו בטוחים שמדובר בפעולות מכוונות. מפקד המרחב הצפוני שלהם, אבו אל עטא, מוביל את הפעולות האלה. הירי הוא מגזרת האחריות שלו. הוא לא פועל תחת הכוונה של ראש הארגון זיאד נאחלה מבחוץ. הוא לא נמצא ברצועה אבל גורר אותה לשם. אנחנו עוקבים אחרי הדברים וערוכים לתרחישים שונים".
"יש כאן ניסיון של הרבה מדינות בעולם לשפר את המצב ההומניטרי ברצועת עזה באמצעות תהליכים אזרחיים לשיפור המצב ברצועה. מנגד יש ניסיון של מנהיגי הג'יהאד האסלאמי לדרדר את המצב ולהרוס את הכל. העובדות בשטח הן שהארגון הזה לא סר למרותו של חמאס ועובדתית מבצע אתמול ירי למרות דירקטיבות ברורות מחמאס. החמאס אחראי על כל מה שקורה שם ואנחנו מצפים ממנו שיאכוף את האחריות שלו גם על הג'יהאד האסלאמי".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר