צפו בראיון

דרעי לא עונה לליצמן? ח"כ פינדרוס: 'סיפור מצוץ מהאצבע'

חבר הכנסת החדש מטעם יהדות התורה, יצחק פינדרוס בראיון ל'כיכר השבת' בו הוא מתייחס ליחסים בין מפלגתו לש"ס, לתיקים המועדפים על יהדות התורה וגם לנושא החרדים העובדים • צפו (חרדים)

אבי רבינא | כיכר השבת |
(צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)

ח"כ יצחק פינדרוס שנבחר לכהן כח"כ במקום השמיני ביהדות התורה, יוצא בראיון ל'כיכר השבת' למתקפה נגד הניסיונות לצייר קרע עם ש"ס, מעודד את דרישת המפלגה לתיק השיכון וחושף כי החליט לא לקחת בשלב זה אף תיק או ועדה.

מה הדבר שאתה רוצה לבלוט בו?

"נושא הדיור - לא לרדת ממנו. נושא תעסוקת חרדים המצב הפיזי של החינוך החרדי, ובעיקר להוריד את העול הבירוקרטי".

פינדרוס מתייחס גם לקבוצת החרדים עובדים לפרנסתם. לדבריו, "בשביל שכולם יהיו מרוצים אין נוסחת קסם, אני מבטיח הלסייע בהקמת בתי ספר ולמגר את האפליה אני אעסוק בזה".

"באשר לקבלת ילדים למוסדות אני עוסק בו למעלה משני עשורים נמצא כל הזמן על הפרק. אין פיתרון מסוים ישנה בעיה כללית. צריכים לעשות הכל שלכל ילד יהיה מסגרת".

קרע עם ש"ס?

"מתבלבלים קצת. אני לא מכיר קרע עם ש"ס. הסיפור על הטלפון שלא ענו לדרעי מצוץ מהאצבע לא היה ולא נברא. אין קרע. לפעמים יש אי הבנות אבל לא קרע. ש"ס ויהדות התורה יעבדו יחד וישלבו ידיים. אך למרות זאת צריכים לעשות הכל כדי שמשרד השיכון יהיה בידיים שלנו".

איזה תיק אתה מתכוון לקחת?

"הודעתי מראש שאני לא מתכוון לקחת שום תיק. נכנסתי כח"כ חדש מתכוון לעסוק במגוון נושאים של הסיוע לפרט. בן אדם שהגיע חדש למקום הזה צריך לדעת את מקומו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר