רבה של בני ברק ביקר בלוד וביקש: "גנרטור לאברכים"

רבה של בני ברק החדש, הגאון הרב שבח צבי רוזנבלט, צפוי לשמש בתפקידו גם כרב קהילת האברכים בשכונת 'אחיסמך' בעיר לוד, במסגרת זו ביקר את ראש העיר, יאיר רביבו (חרדים)

אבי רבינא | כיכר השבת |
(צילום: משה אלדן)

הגאון הרב שבח צבי רוזנבלט, שהוכתר לא מזמן לרבה של העיר בני ברק, צפוי לשמש בתפקידו גם כרב קהילת האברכים בשכונת 'אחיסמך' בעיר לוד, שבנייתה הולכת ונשלמת בשבועות אלו.

אמש (חמישי), הגיע הגרש"צ רוזנבלט לפגישה אישית עם ראש העיר לוד יאיר רביבו ועם עו"ד מאיר אסולין ממונה תחום רווחה וחרדים, במטרה להתרשם מקרוב מהכנות העיריה לקליטת אלפי משפחות חרדיות בשכונת 'גני איילון' (אחיסמך לשעבר) בלוד.

במהלך הפגישה דיברו הרבנים עם ראשי העיר על פתרון הולם לחשמל בשבת בדמות גנרטור מוטמן, בניית כוללים ובתי כנסת רחבי ידיים, הקמת ישיבות ותלמודי תורה ועל המשך התיאום בינם לבין העירייה לאורך כל ימות השנה.

את הפגישה ארגן אחראי מגזר ותרבות חרדית בעיריית לוד הר' בני סיתאלכיל.


מאוחר יותר הצהיר הגאון רבי אברהם ברויידא מחשובי הדיינים בעיר בני ברק כי הוא מתכוון לעבור ולהתגורר בעיר, כדי להיות קרוב לקהילה אותה ינהיג.

ראש העיר יאיר רביבו אמר ל'כיכר השבת': "אני מתרגש מביקורם של הרבנים בלשכתי ומהעובדה שלוד זכתה להיות הראשונה שבה ביקר הרב רוזנבלט לאחר היבחרו לכהן פאר בבני ברק".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר