לחימה בדרום

בשל הירי: מאשדוד עד אופקים - הלימודים בדרום בוטלו

ראש עיריית אשקלון הודיע הערב כי הלימודים בעיר לא יתקיימו מחר • פיקוד העורף עדכן את ההוראות לציבור • הלימודים בישובי העוטף מרכב הנגב, לכיש ודרום השפלה - מבוטלים (צבא)

ב. ניסני | כיכר השבת |
(צילום: פלאש 90)

ראש העיר אשקלון תומר גלאם הודיע הערב (מוצאי שבת) כי לאחר הערכת מצב הלימודים בכל מוסדות החינוך בעיר לא יתקיימו מחר. כמו כן הלימודים בערים אשדוד, באר שבע, דרות, קרית מלאכי ואופקים - בוטלו.

פיקוד העורף עדכן את ההוראות: בישובי עורף עזה, מרכז הנגב, לכיש ודרום השפלה - התקהלות עד 300 איש מותרת בשטח סגור בלבד. לימודים במוסדות החינוך מבוטלים. מקומות עבודה שאינם חיוניים - בתנאי וקיים מרחב מוגן. מתחמי קניות - פתוח במקומות של התכנסות עד 300 איש ובמקומות סגורים. בשטח פתוח - סגור.

בשאר רחבי הארץ - ללא מגבלות.

כמו כן, ראש עיריית יבנה צבי גוב ארי כינס הערב (מוצ"ש) את גורמי החירום העירוניים, נציגי פיקוד העורף, מד"א, כיבוי והצלה, יחידת החילוץ העירונית ומשטרת ישראל להערכת מצב במהלכה התקבלה החלטה כי מחר לא יתקיימו לימודים במערכת החינוך העירונית, כולל צהרונים.

כזכור, מאז שעות הבוקר זוהו למעלה מ-250 שיגורים מרצועת עזה לעבר שטח מדינת ישראל. צה"ל תקף למעלה מ-200 יעדי טרור ברצועה.

מהחמ"ל המשותף של ארגוני הטרור ברצועה נמסר: " אנחנו עוקבים אחר צעדי ישראל ואחר מחויבותה להפסיק את תוקפנותה כלפי תושבי רצועת עזה, ונגיב לתוקפנות בהתאם. אנחנו מזהירים את ישראל שתגובתינו תהיה קיצונית ורחבה יותר אם תמשיך בתקיפותיה. אנחנו נמשיך להוות את המגן והשומר של עמנו וארצנו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר