לחימה בדרום

צפו: מטוסי קרב מפציצים בניינים ברצועה

צה"ל הודיע כי מטוסי קרב תקפו בנייני ענק ברצועה ששימשו בין היתר כבניין משרדי המודיעין הצבאי והביטחון הכללי של חמאס בשכונת רימל. צפו ברגע התקיפה ברצועה (ביטחון)

ב. ניסני | כיכר השבת |

דובר צה"ל הודיע כי בצאת השבת הותקף על-ידי מטוסי קרב בניין משרדי המודיעין הצבאי והביטחון הכללי של חמאס בשכונת רימל. מאז שעות הבוקר הותקפו למעלה מ-120 יעדי טרור בעזה.

מהתמונות הזורמות מרצועת עזה ניתן ללמוד כי המבנה נהרס כליל כתוצאה מהתקיפה.

לדברי דובר צה"ל, מטוסי קרב של צה״ל מבנה בן שש קומות בשכונת רימאל בצפון הרצועה, בו שכנו משרדים של ארגון הטרור חמאס. המבנה שהותקף משמש את מנגנון הביטחון הכללי והמודיעין הצבאי של ארגון הטרור חמאס.

ארגון הטרור חמאס משתמש במבנה לצרכים מבצעיים הכוללים הגנה והסתרת תשתיות טרור תוך התעלמות ממיקומו של המבנה בלב שכונת מגורים. הביטחון הכללי הינו מנגנון של ארגון הטרור חמאס המורכב ממספר מנהלות כאשר כל מנהלת אמונה על משימה מסוימת.

מאוחר יותר תקף צה"ל מבנה נוסף. דובר צה"ל עדכן כי מטוסי קרב של צה״ל מבנה בן שמונה קומות בשכונת רימאל בצפון הרצועה, ובו משרדים של ארגוני הטרור חמאס וגא"פ.

המבנה שהותקף שימש את מנגנון מטה הגדה של חמאס, האחראי על הכוונות פעילי הטרור במרחב יהודה ושומרון באמצעות הובלת פיגועים, בניית תשתיות טרור, העברת הנחיות לפעילות הטרור והעברת כספים ומענה לוגיסטי למטרת ביצוע פיגועים נגד אזרחי מדינת ישראל.
ארגון לייצר אמצעי לחימה רקטיים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר