פרסום ראשון

פיצוץ במו"מ? הליכוד מסרב לתת את תיקי השיכון והרווחה

יהדות התורה עומדת על דרישתה לשליטה בארבעה משרדים ממשלתיים, אך צוות המו"מ של הליכוד מייעד אותם לשרים סער ואלקין. "זו בדיחה וזלזול בציבור שלנו", אומרים בג' (חרדים)

אבי רבינא | כיכר השבת |
פגישת 'הליכוד' ו'יהדות התורה', בשבוע שעבר (באדיבות המצלם)

פרסום ראשון: פגישת המשא ומתן שהתקיימה בצהריים (ראשון) בין נציגי יהדות התורה לנציגי הליכוד הסתיימה ללא תוצאות, כך נודע ל'כיכר השבת'.

צוותי המשא ומתן משני הצדדים ישבו יחדיו במשך כשעה וחצי, ודנו בנושאים שעל הפרק, אלא שחילוקי דעות חריפים ביניהם מותירים כעת את המו"מ ללא התקדמות ממשית.

בעוד יהדות התורה דורשת בתוקף ארבעה תיקים מלבד משרד הבריאות, בתוכם משרד השיכון, משרד הרווחה ומשרד נוסף - יתכן הכלכלה. בליכוד השיבו, כי באפשרותם לשחרר רק את המשרד להגנת הסביבה או משרד התיירות, כאשר הח"כ שיכהן בתפקיד יהיה סגן שר שלא במעמד שר.

ל'כיכר השבת' נודע, כי בליכוד מיעדים את המשרד להגנת הסביבה לשר זאב אלקין ואת משרד התיירות לגדעון סער.

בכיר ב'יהדות התורה' אומר ל'כיכר השבת' בכעס, לאחר הפגישה: "מדובר בבדיחה וזלזול בציבור המצביעים של יהדות התורה. לא ייתכן שסמוטריץ' ('איחוד הימין') יקבל שני תיקים יוקרתיים - עם חמישה מנדטים, ואילו יהדות התורה עם שמונה מנדטים תקבל תיקים זניחים".

יצוין, כי גם באשר לדרישות המפלגה בנושא השבת והגיוס לא הגיעו הצדדים להסכמות. בליכוד מסרבים לאשר את הנוסח שנכתב על ידי עו"ד מירון.

בסופה של פגישה, סיכמו הצדדים להיפגש שוב מחר בשעה 13:00 בכנסת, בה הם ינסו להגיע להסכמה, כאשר ב'יהדות התורה' מתכוונים לעמוד על דרישתם לארבעה משרדים מלאים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר