צפו בתקיפות

בכיר בחיל האוויר: "נערכים להרחבת הירי"

קצין בכיר בחיל האוויר התייחס לסבב הלחימה מול ארגוני הטרור ברצועה ואמר: "אני לא יודע לשלול שלא יגדילו את טווחי הירי, אנו ערוכים לכך" • צפו בתקיפות חיל האוויר (צבא)

ב. ניסני | כיכר השבת |
(צילום: דובר צה"ל)

גורם בכיר בחיל האוויר התייחס לסיכול הממוקד בלב עזה מוקדם יותר (ראשון) והתבטא: "זמן רב לא עשינו סיכול ממוקד כמו הסיכול של חאמד אחמד עבד חודרי".

לדבריו: "הסיכול התרחש בלב עזה, מספר כלי טיס השתתפו בתקיפה עצמה, ואנו ערוכים להמשך פעילות תחת המסר שחמאס ואנשיו חשופים לפגיעה".

"חיל האוויר ממשיך לפעול מאז אותו ירי צליפה ביום שישי, תחת ההנחיה של פעילות תחת הסלמה כדי לנסות ולחדש את ההרתעה מול חמאס", הוסיף הקצין הבכיר.

לדבריו: "אנו פועלים מול חמאס והגא"פ אבל מבחינתנו חמאס הוא הריבון ותפקידו לסרס את הגא"פ. תחת הדירקטיבה הזו אנחנו כל הזמן מוסיפים נדבכים כולל מחסני אמל"ח, תשתיות טרור, פגיעה בחוליות טרור, במנהרות ועוד".

הקצין הוסיף כי: "סל המטרות מתרחב ואנחנו ערוכים לאפשרות של הסלמה. לא שלפנו את הכל עדיין, יש עוד הרבה בתכנון".

הבכיר סיכם את הגל האחרון ועדכן: "כ-600 רקטות ומתוכן 400 לשטחים פתוחים. במספרים אלו גם אחוז הצלחה גבוה ביירוט, 86%".

לדבריו: "אין הגנה הרמטית ורק הצירוף של הנחיות פקע״ר ויירוט כיפת ברזל יצרו את הגנה האמיתית. יש מאות גיחות של צה"ל ואחיזה רציפה של רצועת עזה, עובדים בקצב גבוה ומשתדלים להיות מדוייקים ע"פ הנחיות הדרג המדיני. העבודה שלנו מדוייקת ומקצועית".

"אני לא יודע לשלול שלא יגדילו את טווחי הירי" הוסיף הקצין בחיל האוויר ואמר: "זה כן ביכולתם אבל אנו ערוכים לכך. פיקוד דרום וחיל האוויר ערוכים גם באזור הגדר ובהקשרי היחידות שלנו וסיכולי הרחפנים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר