תקיפות צה"ל בעזה

אלוף פיקוד דרום: "הדברים צפויים להימשך"

אלוף הרצי הלוי שיבח הערב את חוזקת התושבים ופירט על פעילות צה"ל, חיל האוויר והמודיעין מאז תחילת סבב זה של ההסלמה בדרום • "אנחנו עושים מה שאנחנו יכולים" (ביטחון)

האלוף הרצי הלוי (צילום: דובר צה"ל)

אלוף פיקוד הדרום, הרצי הלוי, הגיב הערב (ראשון) בהודעה לתקשורת על סבב ההסלמה הנוכחי ופירט על תגובות צה"ל.

בדבריו אמר ראשית כי הוא "רוצה להביע הערכה גדולה לתושבי הדרום, תושבים נהדרים שיודעים להתמודד עם התקופה הזו, בצורה מעוררת השתאות והערצה.

"אנחנו אומרים לתושבי הדרום: ראשית אנחנו מנסים כל מה שאנחנו יכולים להשיג בסבב הזה כדי להוביל למציאות שקטה ובטוחה יותר".

עוד הוסיף: "שנית, אנחנו מדגישים שוב ושוב לתושבים להישמע להנחיות פיקוד העורף, ההנחיות האלו מצילות חיים, התושבים שנמנעו מהסקרנות, ולא הלכו להציץ על היירוטים הצילו כפשוטו את חייהם. אנחנו מנהלים בחודשים האחרונים, תהליך מואץ של הכנות למערכה בעזה. יש תהליכים שקשורים להגנה וגם להתקפה מהקרקע ומהחיל האוויר, ובעיקר החיבור בין המודיעין לכוחות בשטח.

"קיימנו בחודשים האחרונים תרגילים רבים הכוחות נמצאים בכוננות גבוהה מאוד, ועל פי התרחיש אנו נפגע בחמאס ובג'יהד האיסלאמי ברחבי עזה."

לאחר מכן החל בתיאור התקיפות: "ב-36 שעות האחרונות עסקנו במרחב רחב של תקיפות, הותקפו פעילים שעסקו בהכנת רקטות, פעילים שעסקו בהכנת טילי נ"ט לשיגור, כמות הפעילים ההרוגים בתוך רצועת עזה הולכת ועולה. בנוסף, הותקפו תשתיות שמיצרות רקטות, סדנאות של פעילים שהפכו את בתיהם למחסני אמל"ח. אותם הבתים הותקפו ונהרסו".

"עוד הותקפו פעילים תשתיתיים - אנשים שעוסקים במבנה הארגוני בהבאת כספים, בתוך זה נתקף פעיל ראשי שעוסק בתשתיות של העברת הכסף, הפעילות שלנו הולכת להימשך", הבטיח הלוי

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר