סערה בכרמיאל

בגלל התנכלות השכנים: הישיבה לא פתחה את 'זמן קיץ'

לאור התנכלות השכנים החילונים לישיבת "רינה של תורה" בכרמיאל, קיבלו הבחורים הודעה כי 'זמן קיץ' לא יפתח עד אשר הישיבה תשלים את הליקויים עליהם דיווחו השכנים (חדשות)

אבי רבינא | כיכר השבת |
מרן הרב שטיינמן זצ"ל במסירת שיעור. ארכיון (צילום: משה גולדשטיין)

סערה בישיבת "רינה של תורה" בכרמיאל: זו תקופה ארוכה שהישיבה, בה לומדים מאות בחורים, סובלת מהתנכלות שכנים חילונים. אלא שעם פתיחת זמן קיץ, ההתנכלות הגיעה לשיא חדש - כזה שמעכב את פתיחת הזמן בישיבה.

על פי המידע שהגיע ל'כיכר השבת', תושבים מהעיר כרמיאל חדרו מפעם לפעם למתחם הישיבה על מנת לצלם את חדר האוכל ולמצוא בו חריגות בריאותיות ואת הממצאים שלחו למשרד הבריאות.

בעקבת כך, פקחי המשרד הגיעו מפעם לפעם לבדיקות שגרתיות בישיבה. אלא שבפעם האחרונה בה צולם חדר האוכל בחשאי על ידי אחד השכנים, התגלו ממצאים וליקויים רבים, מה שהוביל לצו סגירה לישיבה ומתן איסור על כניסת תלמידים למתחם עד לתיקון הליקויים.

באופן רשמי, 'זמן קיץ' בישיבה, הנמנית על רשת ישיבות 'אורחות תורה' היה אמור להתחיל כבר אמש (ראשון), אך תלמידי הישיבה קיבלו ברגע האחרון הודעה כי בהוראת ראש הישיבה נאסר עליהם להגיע לישיבה עד להודעה חדשה.

הבוקר (שני) התאספו תלמידי הישיבה ופתחו את סדר א' בבתי מדרשות בבני ברק ובמודיעין עילית לצד חלק מרבני הישיבה וקיבלו הודעה כי ביממה הקרובה עדיין לא יוכלו לשוב לשיבה, עד לתיקון הליקויים, כאשר הצפי הוא כי המלאכה תושלם כבר הערב.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר