געפילטע - וגישה לרב

היום: פרקליטו היהודי של טראמפ ייכנס לכלא

מייקל כהן, עורך דינו לשעבר של נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ, יתחיל היום תקופה של שלוש שנות מאסר, בכלא שבו תנאים מיוחדים ליהודים • כך התכונן כהן לריצוי העונש (עולם)

יוחנן בלייך | כיכר השבת |
מייקל כהן (צילום: Shutterstock)

מייקל כהן, לשעבר עורך דינו האישי של נשיא ארצות הברית, דונלד טראמפ, יתחיל היום (שני) בריצוי עונש המאסר שנגזר עליו.

כזכור וכפי שדווח ב'כיכר השבת', כהן, משפטן יהודי ששימש כעורך דינו של נשיא ארה"ב דונלד טראמפ עד לחודש מאי אשתקד, נחקר בחקירה פלילית בשל מספר תיקים - הונאה, מעילה בכספי בחירות, הצהרה שקרית בפני הקונגרס ועוד.

הוא נידון על עבירות אלו לשלוש שנות מאסר בפועל, בבית כלא באבטחה נמוכה. בית הסוהר עליו המליץ השופט הוא מתקן הכליאה (Federal Correctional Institution (FCI שבאוטיסוויל, הממוקם 70 מייל צפונית-מערבית לעיר ניו יורק.

כפי שדיווחנו בעבר, כלא זה מגיש לאסיריו מאכלים כגון מרק עם קציצות קמח-מצה, געפילטע פיש ורוגעלך - כך על פי CNN. הסיבה לתפריט זה - מיקומו של בית הכלא, סמוך לבירה המשופעת ביהודים.

סוהרים לשעבר בבית כלא זה מכנים אותו "גן עדן יהודי" ומתארים אותו כמקום המשופע באסירי צוארון לבן יהודים. לכהן תהיה גישה מלאה גם לרב.

על פי דיווח ברשת 'פוקס ניוז', כהן נצפה עם בנו במספרה בסוף השבוע, שם הסתפר - כהכנה כנראה לריצוי עונש המאסר. הוא הבטיח לאחר מכן כי יכנס היום (שני) מסיבת עיתונאים לפני כניסתו למתקן הכליאה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר