סערה בגני הדר

המלמד במכינה נעצר בחשד לפגיעה בילדים

מלמד קריאה במכינה בת"ת בשכונת "גני הדר" בפתח תקווה נעצר בחשד לפגיעה בילדים ומעצרו הוארך בחמישה ימים. החשדות עוררו סערה וההורים התייצבו לימין החיידר (חדשות)

אילוסטרציה (צילום: יונתן זינדל - פלאש 90)

מלמד קריאה במכינה בתלמוד תורה בשכונת "גני הדר" בפתח תקווה נעצר אתמול (ראשון) על-ידי המשטרה בחשד לפגיעה בילדים הקטינים, אותם לימד.

במשטרה מציינים כי התקבלו מספר תלונות מקטינים על הפגיעה של המלמד בן ה-48 ובעקבות כך הוא נעצר לחקירה.

המלמד הובא היום לדיון בבית המשפט השלום בפתח תקווה, שם הוארך מעצרו של החשוד בחמישה ימים.

החשדות סביב מעשיו של המלמד מעוררים סערה של ממש בשכונה החרדית בכלל ובקרב הורי התלמידים בחיידר, בפרט. כאשר מחד מופצות הודעות וואטסאפ נגד המלמד ומנגד הורים רבים מתייצבים לימין הנהלת החיידר ומבקשים להמתין עד שיתברר האן יש ממש בחשדות.

באחת ההודעות שהופצו נכתב: "הורים חוששים שמא טושטשו על ידו בשיטתיות שכן עדויות הילדים כוללות גם זכרונות מעורפלים. הפרשה נחשפה בימים האחרונים ונמצאת בחקירה משטרתית".

מנגד, אב לשלושה ילדים הלומדים בחיידר, כתב פוסט ארוך בנושא בו ביקש להדוף את ההתלהטות ברשתות החברתיות בעוד החשדות כלל לא נבדקו וטרם אומתו.

האב כתב בין היתר כי "יש להדוף בכל החומרה חוסר אחריות והתלהטות וואטסאפ המבוססת על חשדות בלבד תוך הטחת האשמות בהנהלת התלמוד תורה, הפצת שמועה אשר יש בה כדי לשלוח יד בנפשו של אדם כשכלל עוד לא נבדקו החששות ואמיתותם, בו ובמשפחתו ודווקא בימי העומר.

"מי מעיז ליטול על כתפיו את האחריות למשפחה שלמה ולו יש סיכוי אפילו כזה שאינו נראה לעין כרגע שאין אמת בחשש? מי ירחץ בנקיון כפיו אם יעדיף אותו מורה להשליך עצמו לכבשן האש מחמת הבושה? מי יגדל את ילדיו אם יהיו יתומים מי יתן נחמה לאלמנתו? מי הוא זה שסבור שזכות הלהט בשם החשד יזכה אותו בסייעתא דשמיא להמשך חינוך וגידול ילדיו על ערכי הוי דן כל אדם לכף זכות? מי הוא זה המוכן לסכן אותו ואת ילדיו בדברי הגמרא החושד בכשרים לוקה בגופו?".

האב הנסער הוסיף וכתב: "עד מתי ניתן דרור לעצמינו להפיץ הודעות וואטסאפ ללא הבנה כמה מרחק יכולה אותה הודעה להגיע כחיצים ביד גיבור ולא נגביל עצמנו בערכים יהודיים אשר מחד אין מחילה וסליחה למי שפוגע בילדים אך בטרם ייחרץ הדין יש לעשות משפט ובו חקירה ודרישה".

האב חיזק את הנהלת החיידר והצוות "העמלים יומם ולילה בגוף ברוח ובנפש ובממון למען הצלחת ילדינו", וציין כי הוצאת המורה לחופשה הנו "צעד מתבקש" לצורך ברור העניין, אך הוסיף כי "מכאן ועד להכריז מלחמה על מוסד שכולו מסירות נפש למען ילדנו - המרחק הוא גדול ואני מעדיף לשים את עצמי בצד המחנכים ולא בצד המתלהם והפזיז".

בסיום דבריו, הוא ציין כי אינו מקל ראש בחשדות אך כל עוד הדבר לא נחקר היטב "אין מקום להתנהג בבריונות וברצח של ממש של הנחשד ומשפחתו ובהרס עצמי של התלמוד תורה ואנשי הצוות. נמתין למסקנות ולברור העובדות ויחד עם הנהלת בית הספר נשיט את הספינה לחוף מבטחים למעננו ולמען ילדנו. וחזקה על מי שמוסרים עצמם למען ילדי ישראל שהקב"ה לא יוציא מכשול ותקלה תחת ידם".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר