סכנת חיים

נתיב אקספרס שלחה אוטובוס עם בעיות היגוי

לנסיעה של חברת נתיב אקספרס מצפת לירושלים, נשלח אוטובוס עם בעיות היגוי - מה שסיכן את חיי הנוסעים שהתלוננו במשטרה, עד שהחליפו להם את האוטובוס (תח"צ)

שלומי זייבלד | כיכר השבת |
אילוסטרציה (צילום: נתיב אקספרס)

חברת 'נתיב אקספרס' המפעילה את קווי התחבורה הציבורית לצפון הארץ, שיגרה אוטובוס בעייתי לנסיעה מצפת לירושלים.

מעדויות של נוסעים שהגיעו לידי 'כיכר השבת' עולה כי במהלך הנסיעה הבחינו שהנהג אינו מסוגל לבצע פניות או סיבובים בכיכרות.

הנוסעים שפנו לנהג לבדוק מדוע הוא נאלץ בכל פניה לנסוע מעט קדימה, לפנות אחורנית ברוורס, להתקדם מעט קדימה ושוב לחזור אחורה, נענו כי יש בעיות היגוי באוטובוס.

למרות שהנהג הסביר להם באדיבות, הוא סירב לבקשתם לעצור ולפנות למוקד החברה, בטענה כי הבעיה ידועה להם ויש נהג הנוסע מאחוריו המביא לו שמן מיוחד להגה, ולכן הוא יכול להמשיך בנסיעה לירושלים.

הנוסעים שחששו בשל סכנת החיים בנסיעה מעין זו, התווכחו עם הנהג, ולאור סירובו המתמשך לעצור, חייגו למשטרה כאשר האוטובוס היה כבר בעין זיתים.

בשלב זה עצר הנהג והמתין לבואה של ניידת המשטרה. השוטרים שהגיעו למקום מנעו מהנהג להמשיך בנסיעה וקבעו כי הצדק עם הנוסעים ומדובר בסכנת חיים.

לטענת הנוסעים, הם נאלצו להמתין במשך שעה ארוכה בעין זיתים עד שהחברה שלחה אוטובוס חלופי שימשיך בנסיעה.

יצוין כי מלבד הבעייתיות שבדבר וסיכון חיי הנוסעים, מדובר בסכנה לנהגים האחרים בכביש, שכן אם נהג האוטובוס היה נוסע במהירות ולפתע נאלץ לסובב את ההגה על מנת לחמוק ממפגע בכביש לדוגמה - הוא אינו יכול בשל בעיית ההיגוי.

'כיכר השבת' פנה לחברת נתיב אקספרס בבקשה לקבל תגובה לשאלות הבאות: האם לא בודקים אוטובוס לפני שהוא יוצא לדרך? האם אין לנהג אחריות להיות ערני לתקלות באוטובוס? ומדוע נאלצו הנוסעים להמתין זמן רב לאוטובוס חילופי?.

אך למרות שלבקשת החברה העברנו להם את פרטי הנסיעה, עדיין לא קיבלנו מהם תגובה. אנו נפרסם את תגובתם במלואה כאשר תתקבל.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר