צפו בווידאו

כש"רון קובי החרדי" פגש את רון קובי האמיתי 

האחים הלר, ששברו את הרשת עם הסרטונים בהם הם מחקים את השידורים של ראש עיריית טבריה, רון קובי ועוזרו 'ליאור', פגשו את ראש העיר, איך לא? בטיילת הטבריינית (חרדים)

שאול כהנא | כיכר השבת |
(באדיבות המצלם)

האחים הלר, ששברו את הרשת עם הסרטונים בהם הם מחקים את שידורי הלייב בפייסבוק של ראש עיריית טבריה, רון קובי ועוזרו 'ליאור', פגשו את ראש העיר, איך לא? בטיילת הטבריינית.

רון קובי עצמו כבר הספיק להכיר את הסרטונים המחקים אותו ואת עוזרו. מתברר כי למשפחת הלר הנמנית על חסידות קרלין יש קשר עתיק יומין לעיר טבריה, והם נוהגים לפקוד את העיר פעמים רבות.

לפני כשנה וחצי, כאשר רון קובי, כמועמד לראשות העיר טבריה, הפגין נגד הטיש של האדמו"ר מקרלין, נרשם עימות בין אב המשפחה הרב אברהם הלר לרון קובי.

אתמול (שני) הגיע הרב אברהם הלר עם ארבעת ילדיו לבית המדרש קרלין בטיילת בעיר טבריה, שם הם פגשו את ראש העיר רון קובי שזיהה את האחים מהסרטונים שפרסמו ואמר: "הם חולי צילום". האחים השיבו לו: "אנחנו חולי צילום? מי מסתובב כל היום עם מצלמה?".

כאשר רון קובי נשאל: "למה הרסת את טבריה?" אמר ראש העיר: "מה שאתם עושים עכשיו זה להרוס את טבריה".

בהמשך זיהה רון קובי את האב הרב אברהם הלר שהתעמת עמו בעבר ואמר לו: "אתה השתמשת בשפת הקללות" והרב הלר השיב: "לא קללתי אותך. אמרתי לך שאתה אפס מאופס ועכשיו אני אומר לך שוב - אתה אפס מאופס".

צפו בתיעוד המלא

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר