רצח הזוג כדורי

דיווח: הוסר החשד נגד קרוב המשפחה שנעצר

חוקרי המשטרה מעריכים כי בני הזוג כדורי ז"ל נרצחו בידי מחסל מקצועי, כך מדווח יוסי אלי ב'חדשות 13'. עוד הוא מדווח כי הוסר החשד נגד קרוב המשפחה שנעצר בפרשה (אקטואלי)

"החשוד" במהלך מעצרו (צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)

חוקרי המשטרה ממשיכים בחקירתם רצח בני הזוג כדורי, יהודה ותמר ז"ל, שנרצחו לפני כחמישה חודשים בביתם בירושלים, ולפי שעה אין בידיהם כל קצה חוט, כך מדווח הערב (שלישי) יוסי אלי ב'חדשות 13'.

לפי הדיווח, החוקרים מעריכים כי הרצח בוצע על ידי מחסל מקצועי שכן בדירת הזוג, בשכונת ארמון הנציב בירושלים, לא נמצאו ראיות פרונזיות שיכולות לקשור לרוצח. עוד הם מעריכים כי הרצח בוצע על רקע סכסוך כספי.

בנוסף, מדווח יוסי אלי כי הוסר החשד, נגד קרוב המשפחה של בני הזוג, שנעצר על ידי המשטרה ונחקר בחשד למעורבות ברצח, אך בסופו של דבר שוחרר.

כזכור, בתחילה, נחקר המניע הלאומני מחשד שמדובר במחבל שרצח אותם, אך לאחר שלא נמצאו ראיות החל להיבחן המישור בפלילי, כאשר בין היתר נבדקו לקוחות משרד רואי החשבון של יהודה כדורי ז"ל וכן לקוחותיו.

בהמשך, הופנה החשד לקרוב המשפחה שנעצר בשל אליבי בעייתי שמסר לחוקרים ושינויי גרסאות שהתגלו בחקירתו במשטרה, אך לאחר שהחוקרים לא הצליחו לבסס נגדו ראיות, הוא שוחרר.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר