בהדלקת המשואות

אדלשטיין: "לעם ישראל סיסמא אחת - כנגד כל הסיכויים"

זו השנה השביעית שיולי אדלשטיין משיא משואה כיו"ר הכנסת, אותה הקדיש השנה לתושבי עוטף עזה. "הם מוכיחים בעקשנות שאהבת הארץ היא לא סיסמא אלא דרך חיים" (ארץ)

יוני גבאי | כיכר השבת |
(צילום: דוברות הכנסת, איציק הררי)

יו"ר הכנסת יולי אדלשטיין השיא הערב (רביעי) משואה בטקס יום העצמאות בהר הרצל, אותה הקדיש לתושבי עוטף עזה:
"לכבוד תושבי ותושבות עוטף עזה וכל יישובי הדרום שמוכיחים בעקשנות ובמסירות אין קץ שאהבת הארץ היא לא סיסמא שזמנה עבר אלא דרך חיים".

בנאומו, זו השנה השביעית כיושב ראש כנסת אמר אדלשטיין: "לעם ישראל סיסמא אחת: 'כנגד כל הסיכויים'. המדינה הזאת קמה בזכות אנשים שחלמו והאמינו. ילדי ישראל- אל תתלבטו. תחלמו, תאמינו, ותצליחו!"

"אנחנו סיפור על עם מורד ומעז וחצוף עם סיסמא אחת: "כנגד כל הסיכויים!". פרעו בנו והמשכנו הלאה, הגלו אותנו ושבנו למולדת".

יו"ר הכנסת הוסיף, "משיאי המשואות השנה הם אנשים שהצליחו כנגד כל הסיכויים. חלקם הציבו לעצמם אתגרים עצומים וחלקם נאלצו להתמודד עם גורל אכזר מאין כמוהו, אבל הם מעולם לא ויתרו. היום הם כאן, כותבים עוד פרק בסיפור שלנו - כנגד כל הסיכויים!".

"אני פונה אליך, הילד שצופה עכשיו בטקס. אני יודע שאתה מתלבט אם ללכת על החלום שלך, מתלבט מה יגידו או האם יש לך סיכוי? תאמין בעצמך. יש לך סיכוי. ולכל אחד ואחת מאתנו יש סיכוי!".

אדלשטיין המשיך: "המדינה הזו קמה בזכות גברים ונשים שמול מציאות בלתי אפשרית הצליחו להגיע להישגים כבירים. הם לא היו גאונים יוצאי דופן ולא היו להם כוחות על, אבל הם האמינו שהם יכולים.

"מקימי המדינה קוראים גם לכם נערים ונערות- תאמינו! תאמינו ברוח ובתקווה! תאמינו שאתם חלק מסיפור נפלא שהתחיל בארץ הזו כנגד כל הסיכויים, וההמשך שלו תלוי בכם".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר