"היה מורכב"

החייל החרדי שיקבל את אות 'מצטיין הנשיא'

סמל ראשון אוהביה שרעבי מגדוד נצח יהודה, המתגורר בעיר ביתר עילית, יהיה בין 120 החיילים שיקבלו ביום העצמאות את אות מצטיין הנשיא • וגם: מה הביטוי הכי ישראלי בעיניו? (חרדים)

קובי רוזן | כיכר השבת |
(צילום: דובר צה"ל)

סמל-ראשון אוהביה שרעבי, לוחם בחטיבת "כפיר" מגדוד נצח יהודה, יהיה אחד ממאה ועשרים החיילים שיקבלו מחר (חמישי), יום העצמאות, את אות מצטיין הנשיא.

כדי לקבל את האות יש לעמוד במספר קריטריונים, ובהם: הצטיינות במילוי תפקידו והתנהגות למופת; דוגמה אישית ליתר החיילים ביחידה; ביצוע התפקיד מעל ומעבר למוטל עליו ועוד.

הטקס, מתקיים בבית נשיא המדינה, בהשתתפות ראש הממשלה, הרמטכ"ל אלופי צה"ל ובכירים נוספים - והשנה יקבל את אות המצטיין גם החייל מביתר עילית.

שרעבי התגייס לגדוד בעקבות 2 מתוך 11 האחים שלו שהיו גם לוחמים בגדוד. בנימוקים להעניק לו את האות מופיע בין היתר כי המסלול היה קשה ומורכב אבל היה באותו ראש כמו כולם והתחבר לאנשים מהרגע הראשון.

בהכשרתו למד ממפקדו שכשהוא רוצה - הוא יכול, ולפי ההסתכלות הזאת הוא פעל לאורך כל השירות שלו. ההצטיינות מהווה עבורו אבן דרך וסגירת מעגל משמעותית מתחילת השירות הצבאי.

באתר צה"ל מופיע כי לדברי שרעבי, הביטוי הכי ישראלי בעיניו הוא: "תחשוב טוב - יהיה טוב", והוא אוהב טיולי ג'יפים ומתנדב במד"א, אחרי שיעבור את המבחן הקרוב יהפוך לחובש בכיר.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר