פתח תקווה

כנופיית נערים יידתה אבנים על "נחלת דוד"

פרסום ראשון: אבנים נזרקו להיכל ישיבת נחלת דוד בפתח תקוה, והביאו למעצר כנופיית שנאה. הנערים שנעצרו חשודים גם בהצתת הישיבה בערב חג הפסח • כל הפרטים (חרדים)

בניין הישיבה בעת ההצתה (צילום: דוברות הצלה פתח תקווה)

ישיבת "נחלת דוד" בפתח תקווה, בראשות הגאון רבי דוד סלומון, החלה השבוע את זמן קיץ בתנופה משמעותית, בצל סדרת התנכלויות לישיבה ותלמידיה, בשבועות האחרונים, כשהשיא התרחש הערב (חמישי) ביידוי אבנים לתוך היכל הישיבה שהמה בבחורים עמלים בתורה.

הכל החל בערב חג הפסח, כאשר פרצה שריפה בישיבת 'נחלת דוד' ברחוב ריינס בשכונת כפר אברהם בפתח תקווה. עשן רב עלה מהיכל הישיבה ונזק נגרם למקום, אך בחסדי שמים לא היו נפגעים.

החלונות המנופצים בהיכל הישיבה, הערב (באדיבות המצלם)

המשטרה שחקרה את האירוע קבעה, כי מדובר בהצתה, ובישיבה העריכו כי מדובר בפשע שנאה אך לא נעצרו חשודים.

ההתפתחות בעלילה החלה בשבת האחרונה, פרשת 'קדושים', לאחר ששכנים מהבניינים הסמוכים לישיבה גילו קבוצת נערים, לטענתם ממוצא רוסי, מיידים אבנים לעבר ישיבת 'נחלת דוד' ומנפצים את החלונות. כמה מהם זיהו כי אותה קבוצת נערים הסתובבו סביב לישיבה גם בערב פסח, בימים בהם פרצה השריפה בישיבה.

השכנים מסרו את הפרטים למנהלי הישיבה, והמשטרה שעודכנה קשרה בין המקרים החמורים של "פשעי השנאה" נגד הישיבה הקדושה.

התפנית הדרמטית בעלילה התרחשה היום אחר הצהריים כאשר אותם נערים הרהיבו עוז, ויידו אבנים גדולות מאתר הבנייה בחצר הישיבה לתוככי בית המדרש. חלק מאותם אבנים אף פגעו בבחורי הישיבה בעת לימודם בסדר ב' ואך בנס לא היו נפגעים.

החלונות המנופצים בהיכל הישיבה, הערב (באדיבות המצלם)

הבחורים הצליחו לרוץ לחצר הישיבה ולתפוס את אותם נערים עד להגעת כוחות המשטרה שהוזעקו למקום. מדובר בכשישה נערים שעוכבו לחקירה והמשטרה תחקור האם הם שייכים גם לאירוע ההצתה של היכל הישיבה.

הנהלת הישיבה רואה בחומרה רבה את המקרים ומקווה כי המשטרה תמצה את החקירה בהקדם האפשרי, על מנת שתחילת זמן הקיץ שנפתח בעוצמה ובחיזוק גדול ימשיך ללא מפריעים ולא ימוש קול התורה מבית המדרש.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר