זעזוע קשה

וואנדליזם אנטישמי בלב השכונה החרדית בעיר בית שמש

מזוזות נקרעו מפתח הבניינים והושלכו על הרצפה כשהן קרועות. המשטרה שהוזעקה למקום ביקשה מהדיירים להגיש תלונה. "הזדעזענו, זה בלתי נתפס מראות כאלה של ביזיון הקודש" (חדשות חרדים)

שימי שפר | כיכר השבת |
(צילום: נתן רובינשטיין)

תדהמה וזעזוע בעיר בית שמש, לאחר שתושבים המתגוררים באחד הבניינים ברמה ג'-2, גילו אמש (חמישי) בשעות הערב את מזוזות הבניין, כשהן קרועות ומושלכות על הריצפה.

המשטרה שהוזעקה למקום שלחה את דיירי הבניין להגיש תלונה בתחנת המשטרה.

תושב השכונה נתן רובינשטיין אומר בשיחה עם 'כיכר השבת': "הגענו לבניין ומאד הזדעזענו לראות מזוזות שנתלשו ממקומם, משתי הכניסות של הבניין, מתגוללים על הריצפה בבזיון נורא שכזה. בלתי נתפס שבארץ ישראל, ועוד בלב שכונה חרדית, נראה מראות כאלו של ביזיון הקודש".

רובינשטיין מוסיף ומספר על כך שבעקבות מספר פריצות וארועים לא נעימים שאירעו בשכונה בתקופה האחרונה, החליט ועד השכונה על השכרת סייר ביטחון, שיסתובב בשכונה ויאבטח את הסביבה בעיקר בימי שבת וחג.

רמת בית שמש ג'-2 היא שכונה חדשה שנמצאת בימים אלו בשלבי איכלוס מתקדמים, ומתגוררים בה כ-800 משפחות, כאשר בתקופה הקרובה, השכונה צפוייה להתאכלס בעוד כמה מאות משפחות חרדיות.

ראש העיר ד"ר עליזה בלוך מסרה בתגובה לאירוע החמור: "קמנו הבוקר לעדכון מזעזע כי הוסרו שתי מזוזות ברחוב עמוס הנביא מפתחי הבתים. שוחחתי עם מפקד המשטרה בנושא וביקשתי ממנו לבדוק ולחקור מי עשה זאת ולמצות את הדין עם האחראים לכך. בשעה זו מתקיים דיון בנושא והעניין יטופל בחומרה רבה.

נמשיך להצעיד את בית שמש ברוח השותפות והאחדות בה מעוניינים רוב גמור של תושבי העיר. אירוע זה ואירועים חריגים אחרים שנעשו ע"י גורמי שוליים, לא יעיבו על אירועי האחדות הרבים שחווינו בימים האחרונים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר