במהלך השבת

מצב הפעוט שטבע בצימר - קשה; לא יציב

מבית החולים מעדכנים כי מצבו של הפעוט שטבע בבריכה קשה, ועדיין לא ניתן לדעת האם נגרם נזק מוחי עקב השהייה מתחת למים בבריכה שבצימר בצפת, במהלך השבת (חדשות)

קובי רוזן | כיכר השבת |
הבריכה בה טבע הפעוט (צילום: דוברות המשטרה)

מצבו של הפעוט בן השנתיים, שטבע במהלך השבת בבריכה בצימר בצפון, ממשיך להיות קשה מאוד - כך מדווחים הערב (מוצ"ש) מהמרכז הרפואי זיו.

הילד מונשם ומורדם, במחלקה לטיפול נמרץ ילדים, בניהולו של ד"ר יורי וינר, שטיפל בפעוט עם צוות רופאים מורחב, מרגע שהובא ע"י מד"א וגם בשעות אלו, בהמשך מאבק על חייו של הפעוט.

על פי דבריו של ד"ר וינר, מצבו של הפעוט עדיין קשה מאוד ולא יציב, ועדיין לא ניתן לדעת האם נגרם נזק מוחי כתוצאה ממחסור באוויר עקב השהייה מתחת למים. בדיקות אלו יתבצעו בימים הקרובים, בתקווה שמצבו של הפעוט יתייצב.

פרמדיק מד"א, שמעון ביסמוט שהיה במקום סיפר: "כשהגענו למקום ראינו פעוט כבן שנתיים מחוסר הכרה ללא נשימה וללא דופק, אנשים במקום משו אותו מהמים לאחר ששהה כמה דקות מתחת למים ובתידרוך טלפוני ממוקד מד"א החלו לבצע בו פעולות החייאה בסיסיות. הענקנו לו טיפול רפואי מתקדם שכלל פעולות החייאה וטיפול תרופתי.

"לאחר מאמצי החייאה במקום כשהצלחנו להחזיר דופק ולחץ דם, העברנו אותו לניידת טיפול נמרץ ופינינו אותו לבית חולים תוך המשך טיפול כשמצבו קריטי".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר