מסע השמצות

גיל מסינג החליט לוותר על תפקיד דובר צה"ל

גיל מסינג, שהיה מיועד לתפקיד דובר צה"ל, שלח הבוקר מכתב לרמטכ"ל אביב כוכבי והבהיר בצורה חד משמעית כי אינו מעוניין בתפקיד בעקבות מחול שדים פרוע, ורווי שקרים (צבא)

גיל מסינג (צילום: סיגל נפתלי קסל)

גיל מסינג מי שנבחר לשמש בתפקיד דובר צה"ל הבא, שלח הבוקר (ראשון) מכתב לרמטכ"ל אביב כוכבי, בו הוא כותב כי "החליט לפרוש מתפקיד דובר צה"ל בעקבות מחול שדים ופרוע, ורווי שקרים, הוא בטוח שהוא ימצא דרכים אחרות לבטא את אהבתו לצה"ל ולמדינה".

במכתב "הפרישה" לרמטכ"ל כתב מסינג: "לקחת על עצמי את תפקיד דובר צה״ל אותו הצעת לי, על אף שבמישור המקצועי והאישי לא היה חסר לי דבר, והיה לי סיפוק מקצועי ורווחה כלכלית במסלול קידום גלובלי".

בשלב זה הוא עובר לתאר את מה שעבר עליו בשבועות האחרונים מאז ההודעה על מינויו: "סביב הודעת המינוי שלי החל מחול שדים פרוע, רווי בשקרים ובמניפולציות שניסו לפגוע בשמי הטוב ובמניעיי. לא יכולתי, ואינני מוכן, לעמוד מנגד הניסיונות הללו שנועדו לפגוע בי, בבני משפחתי, ברמטכ"ל ובמוסד דובר צה"ל, רק בשל הסכמתי ליטול על עצמי תפקיד ממלכתי.

"לשמחתי, תוך זמן קצר מאד עמדה מאחורי מערכת אכיפת החוק והבהירה שגם במקרה בו ניסו להטיל דופי בי ובמוטיבציות שלי- הייתי אזרח שומר חוק הראוי להערכה על מעשיו. אינני נמנה על אלו שמתקשים להאמין שאזרחים שומרי חוק נכונים לסייע לרשויות אכיפת החוק ללא כל תמורה אישית זולת טובת הציבור".

מסינג, פונה לרמטכ"ל ומבקש: "על כן, אני מבקש ממך לבטל את המינוי ולאפשר לי לחזור לחיי המגוונים והמעצימים אותם אני אוהב מאד במסגרת עבודתי בצ׳ק פוינט, ולספק לאשתי ולילדיי את החיים המשפחתיים השלווים להם הם ראויים מכל. אני בטוח שאמשיך למצוא דרכים לבטא את אהבתי לצה"ל ולארץ הזו".

דובר צה"ל מסר כי "מר גיל מסינג פנה הבוקר לראש המטה הכללי, רב-אלוף אביב כוכבי, וביקש לבטל את ההחלטה בנוגע למינויו לתפקיד דובר צה"ל.

"הרמטכ"ל ציין כי מר מסינג נבחר לתפקיד לאור היותו אדם ערכי ביותר, בעל ניסיון מקצועי רב ומגוון ואיש מקצוע מן המעלה הראשונה. מר מסינג ויתר על משרה נחשקת במגזר הפרטי לטובת חזרתו לצה"ל.

"הרמטכ"ל קיבל בצער את החלטתו של מר מסינג, ומבין את הנסיבות ברקע ההחלטה. הרמטכ"ל הדגיש כי סיוע של אזרחי ישראל לגורמי אכיפת החוק ומוסדות המדינה הינו חלק מחובתנו האזרחית.

"הרמטכ"ל הוסיף שניסיונו הרב ויכולותיו של מר מסינג יכלו לתרום רבות לצה"ל ולמערך הדוברות וכי הוא מקווה שגם בעתיד ימשיך מר מסינג ויתרום מניסיונו ומקצועיותו לצה"ל. הרמטכ"ל הודה למר מסינג על נכונותו להתייצב לשירות צה״ל והמדינה, ואיחל לו הצלחה רבה".

כזכור, בשבועות האחרונים מינויו עורר סערה בעקבות הדיווח ב'הארץ', לפיו מסינג שימש כסוכן משטרתי בפרשת השחיתות ב'ישראל ביתנו', ע"י אביגדור ליברמן.

על פי הדיווח בעיתון, בינואר 2015 נפגש גיל מסינג בבית קפה בתל־אביב עם אחד מדמויות המפתח בפרשת השחיתות בישראל ביתנו, יועץ התקשורת רונן משה. מסינג, שהיה מקורב לעד המדינה אמנון ליברמן, שכיהן כיועץ התקשורת של השרים סטס מיסז'ניקוב ויאיר שמיר.

מתברר, כי מסינג דובב את משה במטרה להוציא ממנו הודאה שנתן שוחד לאישים בצמרת המפלגה ועודד אותו לתאם גירסאות עם ליברמן ובכך לשבש את מהלך החקירה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר