הוארך מעצרו

תושב בני ברק חשוד בסחר בסמים בצפון תל אביב

השוטרים עצרו את הצעיר כשרכב על אופנוע בשכונת רמת אביב, וערכו חיפוש בעקבות ריח הסמים. למרות שהכחיש כי גם סחר בחומר האסור, האריך בית המשפט את מעצרו (אקטואלי)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
(צילום: Hadas Parush/Flash90)

במהלך דיון הארכת מעצר לחרדי שנעצר בצפון תל אביב, שנערך בסוף השבוע האחרון, נודע כי המשטרה חושדת בו שהוא סחר בסם, ככל הנראה מריחואנה.

מפרוטוקול הדיון שהגיע לידי 'כיכר השבת' עולה, כי החשוד, צעיר בן 18 ממשפחה חרדית המתגורר בבני ברק, נעצר בעודו רכוב על אופנוע בשכונת רמת אביב שבצפון תל אביב.

שוטרי סיור שעצרו אותו בשל ריח הסמים שהרגישו, מצאו באופנוע עליו רכב, שקיות עם כסף. לשאלת השוטרים, ענה הצעיר כי זה כסף שאסף מאלו שמכר להם את הסמים.

עם זאת, לאחר שנעצר ונלקח לחקירה, בחר לשמור על זכות השתיקה. תחילה סברו במשטרה כי מדובר בעבירות החזקה בלבד, אך בהמשך התעצם החשד כי הוא גם סחר בסמים.

עורך דינו של הבחור, קובי בן שעיה, הסביר ל'כיכר השבת' כי השוטרים מצאו בטלפון של הבחור התכתבויות, שבעיניהם עלולות להוכיח את עבירות הסחר. לטענת נציג המשטרה בבית המשפט, הוא מכר סמים ל-25 אנשים.

עו"ד קובי בן שעיה

השופט האריך את מעצרו, על מנת לאפשר למשטרה להציג הוכחות ועדויות של אנשים כי הוא מכר להם את הסם. יצוין כי מדובר בבחור ללא עבר פלילי.

בהכרעתו כתב השופט יובל גזית, כי בית המשפט מצא כי קיים חשד סביר לביצוע העבירות (החזקת וסחר בסמים. א.ר.) על ידי החשוד.

השופט הוסיף תחילה, בשל העדר עבר פלילי לעצור, כי במידה והחשד יצטמצם להחזקת סמים לצריכה עצמית בלבד, הרי שניתן יהיה לשקול את שחרורו.

אלא שמאז התחזק החשד באשר לסחר בסמים, בנוסף לעובדה שהחשוד שמר על זכות השתיקה, ובגין כך החליט בית המשפט להאריך את מעצרו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר