נזקי ההסלמה

הירי מעזה גרם נזק ל-522 בתים בישראל

ירי הרקטות מרצועת עזה בסבב הלחימה האחרון גרם לנזק ישיר למאות בתים, שבעליהם הגישו תביעות לפיצויים מרשות המיסים • אשדוד ואשקלון ספגו את הנזק הגדול ביותר (בארץ)

קובי רוזן | כיכר השבת |
(צילום: Yonatan Sindel/Flash90)

תוצאות סבב הלחימה האחרון: קרן הפיצויים של רשות המיסים מפרסם היום (ראשון) כי 522 משפחות של ישראלים תושבי הדרום הגישו בשבוע שעבר תביעות לפיצוי על פגיעות ישירות מירי הטילים מעזה.

באשקלון הוגשו 182 תביעות על פגיעות ישירות בבתים, באשדוד הוגשו 166 תביעות על פגיעות ישירות, בשדרות 20, בקרית גת 25 וביישובים אחרים נרשמו בסך הכול 129 פגיעות ישירות.

למרות מספר הפגיעות הרב, רק 10 בתים נהרסו ו-10 משפחות נאלצו להתפנות מבתיהן. ברשות המסים מדווחים כי חלק מהמשפחות הללו, ששהו בבתי מלון במימון קרן הפיצויים, עברו לדיור חלופי ואחרות חזרו לבתיהן.

בנוסף על הפגיעות בבתים, הוגשו 207 תביעות על פגיעה מירי הטילים בכלי רכב, מהן 90 באשדוד ו-50 באשקלון, ארבע בשדרות ו-61 ביישובים אחרים. 15 חקלאים מיישובי עוטף עזה הגישו תביעות על נזקים שהירי גרם לחקלאות.

ברשות המיסים מעדכנים כי 6 צוותים של קרן הפיצויים (עובדי הקרן ושמאים/מהנדסים) פרוסים באזורים שנפגעו לצורך טיפול בנזקים ומתן מענה לאזרחים שרכושם נפגע.

לפי ההודעה, כ-95% מהנזקים כבר נבדקו במהלך השבוע שעבר ע"י צוותי קרן הפיצויים ונמצאים בתהליך טיפול.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר