מו"מ קואליציוני

הח"כים אשר ופינדרוס דנו במצוקת הדיור החרדית

חברי הכנסת יעקב אשר ויצחק פינדרוס מ'דגל התורה' קיימו ישיבה משותפת בנושא מצוקת הדיור החרדית, וטענו כי המענה הראשוני לבעיה הוא מגורים בערי הפריפריה (חדשות)

אשר ופינדרוס בישיבה (באדיבות המצלם)

חברי הכנסת יעקב אשר ויצחק פינדרוס מ'דגל התורה' קיימו אתמול (ראשון) ביקור במשרדי "לב אחד" לקראת כינוס מיוחד שיעסוק בנושא מצוקת הדיור בציבור החרדי והפתרונות האפשריים.

במהלך הדיון הדגיש יו"ר סיעת 'יהדות התורה', ח"כ יעקב אשר, את המענה הראשוני למצוקת הדיור החריפה באמצעות התמקדות במגורים בערי הפריפריה, תוך חישוב מושכל של העדפת מגורים ברווחה וללא צפיפות לצד מוסדות חינוך וכוללים משגשגים, בקהילות מתפתחות הכוללים גם פתרונות תעסוקה לנשים.

חה"כ יצחק פינדרוס הזכיר כי יש לצאת בקמפיין מיידי שיתאים לכל שכבות הציבור כדי להבליט את הפתרונות הקיימים בהעדפת המגורים בפריפריה.

בהתייחס לשלב השני של פתרונות לטווח הזמן הרחוק יותר, אמר ח"כ אשר כי המענה צריך להיות באמצעות הקמת ערים חרדיות נוספות והגדלת הערים הקיימות באמצעות בניית שכונות לציבור החרדי שיתנו מענה של עשרות אלפי יחידות דיור כבר בשנים הקרובות.

ח"כ פינדרוס הזכיר בהקשר הזה את קצב תנופת הבניה וההתרחבות העירונית שהיתה בתקופתו כראש עיריית ביתר עילית.

במרכז הדברים, חברי הכנסת של "דגל התורה" הדגישו כי בימים אלו, בעת שיושבים על ההסכמים הקואליציונים מול אנשיו של ראש הממשלה ונציגי 'הליכוד', יש חשיבות רבה בגיבוש והעלאת הדרישות והפתרונות בכובד ראש מול הצוותים כדי לעגן את הנושא בהסכמים הקואליציוניים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר