מיזם חדש

אתר חדש יחשוף מרצים ישראלים המדברים נגד ישראל

כל מרצה המלמד באקדמיה שידבר נגד המדינה או יתמוך בתנועת החרם, שמו יופיע באתר והסטודנט ידע "עם מי יש לו עסק". בנוסף, הסטודנטים יוכלו לדווח על 'מרצה בעייתי' (ארץ)

אילוסטרציה, חרם על ישראל (צילום: Miriam Alster/Flash 90)

הכר את המרצה: אתר חדש שהושק אמש (שני), יסמן כל מרצה באקדמיה שיתקוף את ישראל במאמרים, בהרצאות ובאירועים, ויתמוך בתנועת החרם כנגד ישראל.

האתר החדש נותן אפשרות לסטודנטים גם לדווח על מרצים "בעייתים" שמסיתים בהרצאות נגד מדינת ישראל.

האתר הוקם על ידי תנועת 'אם תרצו', שהחליטה להעלות הילוך במאבקה נגד מרצים נגד מרצים באוניברסיטאות בישראל המקדמים אג'נדה שמאלית מובהקת, ומטנפים את שמה של ישראל ברחבי העולם.

האתר "הכר את המרצה", אגד בשלב הראשון מעל ל-80 מרצים מהאקדמיה הישראלית ומציג התבטאויות ופעילויות שונות שלהם נגד מדינת ישראל וחיילי צה"ל וכן חושף את קשריהם עם ארגוני דה לגיטימציה הפועלים נגד מדינת ישראל.

בין השמות המוזכרים כבר באתר ניתן למנות את פרופ' דפנה גולן מהפקולטה למשפטים באוניברסיטה העברית, אשר פירסמה מאמר המשווה את מדינת ישראל למשטר אפרטהייד, חתומה על תמיכה בסטודנטים ומרצים המסרבים לשרת, על מכתב תמיכה במי שהורשעה במסירת ידיעה לאויב.

וכן את את פרופ' יהודה שנהב מאוניברסיטת תל אביב שחתום על עצומה המאשימה את ישראל ב"טבח של חפים מפשע" וכן חתום על תמיכה במרצים וסטודנטים המסרבים לשרת בצה"ל והשתתף לאחרונה במסיבת השחרור של מרגל החיזבאללה אמיר מח'ול.

יחד עם השקת האתר, יתחילו ב'אם תרצו' קמפיין ציבורי המבקש לחשוף בפני הישראלים מי הם אותם מרצים ומה הבעיה בכך שהם משתמשים בשמו הטוב של המוסד בו הם עובדים לקידום לחץ בינלאומי על ישראל.

בתוך האתר כאמור, תינתן אפשרות לסטודנטים לדווח על מרצים בעייתיים באקדמיה בזמן אמת מתוך מטרה לייצר אקדמיה נטולת שיקולים פוליטיים.

מתן פלג יו"ר תנועת "אם תרצו" אומר: "התופעה שבה מרצים ישראלים פועלים בעולם לקידום לחץ בינלאומי על ישראל, החרמת מוסדותיה והפרחת עלילות דם נגד חיילי צה"ל חייבת להיחשף לכל אזרח במדינת ישראל. לא יכול להיות מצב שבו מרצים מתפרנסים מחשבונו של משלם המיסים הישראלי ועל גבו פועלים להחרמתו. אין בכל העולם מקבילה לתופעת הצביעות וכפיות הטובה הזו. אנו סמוכים ובטוחים כי אור השמש יוכל לחטא במידת מה את אותה שחיתות מוסרית ופשיטת רגל ערכית. ובכך חשיבותו של אתר החיפוש "הכר את המרצה". זהו צעד חשוב שיחזק את האקדמיה הישראלית ויהפוך אותה לליברלית ושוויונית יותר."

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר