מטוס "התרסק" בשדה התעופה חיפה • צפו

המשטרה סיימה תרגיל חירום המדמה התרסקות מטוס סמוך לשדה התעופה בחיפה. צפו בתיעוד מהתרגיל שתוכנן מראש כדי לתרגל שילוב של כל כוחות הביטחון והחילוץ יחד (משטרה)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
(צילום: דוברות המשטרה)

משטרת ישראל יחד עם כלל גופי החירום וההצלה בחיפה, סיימה כעת תרגיל מבצעי מורכב המדמה התרסקות מטוס סמוך לשדה התעופה בחיפה, לשם חיזוק המכונות והכשירות המבצעית של כלל הגופים למען שלום הציבור ובטחונו.

בתוך כך, משטרת ישראל בשת"פ רשות חירום לאומית, רש"ת, עירית חיפה וכלל גורמי החירום וההצלה, ערכה תרגיל המדמה אירוע רב נפגעים הכולל שריפה, דליפת חומרים מסוכנים ועוד, על מנת לשפר את המוכנות המבצעית של מרחבי משטרת ישראל במתן מענה מבצעי, טקטי משולב להתמודדות עם תרחיש חירום אזרחי בשדה התעופה בחיפה.

במהלך התרגיל, המשותף לכלל גופי החירום וההצלה הפועלים לצד המשטרה, בינהם כב"ה, מד"א, אחוד הצלה, זק"א ופקע"ר, תורגלו מהלכי הפיקוד והשליטה של משטרת ישראל, תוך הפעלת כוחות רבים לשמירה על הסדר הציבורי, הסדרי התנועה, שלום הציבור ובטחונו, ושולבו הפעלת כוחות בזירות השונות ובתרחישים ייחודיים. בנוסף, שולבה לראשונה פעילות של מסוק משטרתי במשימת כיבוי אש.

במשטרה מדגישים, כי מדובר בתרגיל שהנו חלק מתכנית אימונים שנתית הפועלת בכלל מחוזות משטרת ישראל על פי לוח זמנים וגרף אימונים סדור.

בתום התרגיל נפתחו מחדש כלל הצירים לתנועה בטוחה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר