הרתעה?

העונש על 74 עבירות תנועה: פסילה וקנס

74 עבירות תנועה, מתוכן 12 עבירות של שימוש בטלפון נייד ביצע תושב באר שבע בן 43. בית המשפט גזר עליו פסילה למשך 6 חודשים בפועל וקנס כספי של 2000 שקלים (חדשות)

משטרת התנועה (צילום: דוברות המשטרה)

בכתב אישום שהוגש לפני מספר ימים בבימ"ש השלום לתעבורה-אשדוד, באמצעות מחלקת תביעות תעבורה של משטרת ישראל עולה כי תושב באר שבע, בן 43, צבר במרוצת השנים 74 עבירות תנועה וביניהן 12 עבירות בגין השימוש בטלפון נייד בזמן נהיגה.

ביהמ"ש נעתר לבקשת המשטרה בכתב האישום, והחליט לגזור את דינו ולהשית על הנאשם פסילת רישיון הנהיגה למשך 6 חודשים, קנס כספי ע"ס 2000 שקלים וכן פסילה על תנאי 3 חודשים למשך 3 שנים.

בנימוק החלטתו אמר בימ"ש כי "לנאשם רישיון נהיגה משנת 1993, לחובתו 74 הרשעות קודמות, 12 בגין עבירה דומה. ניכר כי אינו מטמיע את חומרת העבירה. זאת ועוד ההרשעה האחרונה בגין העבירה הדומה הינה משנת 2018".

במשטרה ציינו כי "משטרת ישראל הנלחמת בתאונות הדרכים, אוכפת באופן נחוש נגד הגורמים לתאונות ובעיקר נגד עבירות היסח הדעת בדגש לשימוש בטלפון הנייד בזמן נהיגה. במסגרת השלמת מעגל האכיפה וההרתעה, המשטרה תמשיך לפעול במקצועיות ובנחישות במטרה למצות את הדין עד תום עם מפירי החוק".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר