"לא התלבטנו"

בדרך הביתה: לוחמי מג"ב איתרו רכב גנוב

2 לוחמי משמר הגבול של משטרת ישראל שעשו את דרכם ברכב פרטי מהבסיס בחברון לביתם בדרום הארץ, הצטרפו לסריקות של איתוראן והמשטרה ואיתרו רכב גנוב (אקטואליה)

הלוחמים והרכב הגנוב (צילום: דוברות המשטרה)

2 לוחמי משמר הגבול של משטרת ישראל שעשו אמש (שלישי) את דרכם ברכב פרטי מהבסיס בחברון לביתם בדרום הארץ, הצטרפו לסריקות של איתוראן והמשטרה ואיתרו רכב גנוב.

השניים שיצאו לביתם לאחר מספר ימים בהם שהו בבסיס, ראו דיווחים בקבוצת וואטסאפ משותפת עם אנשי איתוראן בדבר רכב גנוב שנמלט בכביש 6 באזור קרית גת לכיוון צפון.

הלוחמים סרקו את האזור ברכב הפרטי איתו נסעו ואיתרו את הרכב הגנוב כשזה נטוש בואדי בסמוך לקיבוץ גת לאחר שככל הנראה הנהג נתקע עם הרכב ללא כל אפשרות להימלט איתו.

"יצאנו מחברון ובאזור קרית גת קיבלנו עדכון בקבוצת וואטסאפ משותפת עם חברת איתוראן על רכב גנוב שנמצא בבריחה על כביש 6 באזור קרית גת", סיפר פקד בן דמרי, קצין המבצעים של גדוד תלם במג"ב איו"ש, "האמת שלרגע לא התלבטנו ומיד הצטרפנו למאמצים לאיתור הרכב".

רס"ב יניב ראובני, סמל מבצעים במג"ב חברון אמר: "במהלך הסריקות ובזכות ההכוונה של איתוראן הצלחנו לאתר את הרכב כשהוא תקוע בואדי. כשהתקרבנו ראינו שכריות האוויר התפוצצו והבנו שהחשוד כנראה נסע במהירות, נכנס לואדי ונתקע".

ככל הנראה החשוד שהיה בבריחה ניסה להימלט דרך השטחים החקלאיים באזור ללא הצלחה. בחיפוש ברכב מצאו השניים מספר פרטים שיכולים להעיד על זהות החשוד.

במשמר הגבול משבחים את היוזמה והאחריות שגילו השוטרים שעשו דרכם הביתה. "הפעילות הזו מוכיחה שוב שבין משטרת ישראל לארגוני האכיפה הנוספים לרבות איתוראן ישנם קשרי עבודה מצוינים שמביאים להצלחות מבצעיות רבות".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר