"תסתכלו במראה"

איווט מתרחק מהממשלה: עוקץ את ביבי ומשתלח בחרדים

יו"ר ישראל ביתנו מחריף היום עוד יותר את הקו התקיף נגד הישגיהן המסתמנים של המפלגות החרדיות במו"מ הקואליציוני, ואף תוקף חזיתית את התנהלותו של ביבי (פוליטי)

יוני גבאי | כיכר השבת |
אביגדור ליברמן (צילום: יונתן זינדל - פלאש 90)

יו"ר מפלגת ישראל ביתנו ח"כ אביגדור ליברמן, ממשיך היום בקו הלוחמני שלו נגד ההסכמים המתגבשים בין הליכוד למפלגות החרדיות, ומרחיק עצמו עוד יותר מהממשלה הבאה.

את עמדתו הוא מחדד כעת, לאחר שפורסם הבוקר כי לפי בכירי יהדות התורה ליצמן וגפני, הליכוד שוקל ברצינות אופציה של ממשלה בלעדיו.

בפוסט שפרסם בפייסבוק כתב ליברמן: "ביומיים האחרונים שמעתי אין ספור איומים מצד הח"כים החרדים בנוסח: נלך לבחירות חוזרות או נקים ממשלה בלי ישראל ביתנו. אני מצטער, שבמקום לנהל שיח ענייני דווקא המפלגות החרדיות בחרו להתגרות, להשתלח ולאיים".

"תפיסת ישראל ביתנו בנושאי דת ומדינה ברורה למדי", הבהיר איווט: "אנחנו בעד מדינה יהודית, אנחנו נגד מדינת הלכה"...

ליברמן בישיבת סיעתו, השבוע (צילום: מתוך הפייסבוק הרשמי)

ליברמן המשיך, ופירט את עקרונותיו העכשוויים: "ולגופו של עניין:
1. ברמה העקרונית אני מתנגד לממשלת אחדות לאומית במצבי שגרה, מאחר וממשלה כזאת מיד תהפוך לממשלת שיתוק לאומי. את ממשלות האחדות חייבים להקים אך רק ברגעי משבר אמיתיים, ביטחוניים או כלכליים. גם בנושא מועמד אלטרנטיבי להרכבת ממשלה - לא נתמוך באף מועד אחר לא מתוך הליכוד ולא מחוץ לליכוד.
2. אין שום תאום בין ישראל ביתנו לכולנו. מאז הבחירות פגשתי את השר כחלון פעם אחת במליאת הכנסת לדקה וחצי.
3. מי שמנע את הפינוי של חאן אל-אחמר וסוסיא זה לא בג"צ; מי שמנע את קבלת חוק עונש מוות למחבלים בקריאה שנייה ושלישית זה לא בג"צ; מי שמאפשר העברת מאות מיליוני דולרים לארגוני טרור ברצועת עזה זאת ממשלת ישראל הנוכחית. אנחנו רוצים ממשלת ימין במעשים ולא בדיבורים.
4. ישראל ביתנו: מייצגת את הציבור הכי מקופח במדינת ישראל - ציבור שמשרת בצבא, עושה מילואים, עובד ומשלם מסים ולכן לא נוותר על עקרונותינו.

את הפוסט סיים יו"ר ישראל ביתנו בהתרסה, כדרכו: "קחו אותנו ברצינות. ומי שמחפש אשמים במידה ולא תקום קואליציית ימין - שיסתכל על עצמו במראה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר