אורחים בהפתעה מלחיצים אתכם? כך תהיו תמיד מוכנים

החבר הטוב מהישיבה התקשר שנמצא באיזור מגוריכם וקופץ להגיד שלום. במקום להיכנס לפאניקה, למה לא להכין את הבית שלכם מראש? להלן, 5 טיפים שיהפכו אותו למזמין ומוכן לאורחים בכל עת (בית וסטייל)

(צילום: שאטרסטוק)

כולנו קיבלנו את שיחת הטלפון הזו: החבר הטוב מהישיבה / הקולגה בדיוק מטיילים באיזור מגוריכם וחשבו לקפוץ להגיד שלום. במקום להיכנס לפאניקה, לתחוב את כל החפצים התועים לתוך הארון ולהריץ את הילד למכולת לרכוש כיבוד, למה לא להכין את הבית שלכם עבורם? להלן, חמישה טיפים חכמים שיהפכו את ביתכם למזמין ומוכן לאורחים בכל עת:

הזיזו את חומרי הניקוי שלכם

במילים אחרות, מקמו מחדש את חומרי הניקוי שלכם בחדר שבו הם משמשים בפועל. (בקבוק אקונומיקה ליד אסלת השירותים, מגבונים לניקוי בחדר השינה וכו') ראשית, זה יחסוך לכם זמן כאשר תהיו לחוצים ותצטרכו לנקות את אותם פריטים. שנית, זה יהווה (אנחנו מקווים) תמריץ לתחזק את הניקיון במשכנכם לעתים תכופות יותר.

אביזרי בישום

המטרה הסופית כאן: יצירת סביבה שמשאירה רושם טוב על האורחים. הנשק הסודי שלכם בזירה הזאת? מטהרי אוויר חשמליים המכניסים לבית אווירה של בית מלון יוקרתי וחדיש. גם אתם תהנו וגם הם.

שמרו על מלאי חטיפים במזווה

כלל הזהב של מארחים: תמיד להציע כיבוד. אנחנו מעריצים ענקיים של שמירה על כמה פסי עוגה שהוסתרו במקפיא ומשקאות צוננים במקרר. אפילו ריקון של חפיסת צ'יפס לקערה יפה, יכול לגרום לכם להיראות כמו האנשים הכי קלאסיים שיש.

סדרו מה שאתם יכולים

הסמן האולטימטיבי של בית לא מסודר? עומס במטבח. אז היפטרות מהבלגן הזה מלכתחילה היא בהחלט האינטרס שלכם. העבירו את מעבד המזון שלכם והאוסף הענק של סכיני השף לאחסון סגור והמטבח שלכם כבר יראה נקי ומסודר מיד.

קופסאות

איסוף חפצים תועים הופך להיות לקל יותר כאשר יש לכם את הכלים לאחסן אותם, תרתי משמע. לדוגמא: מגש בכניסה עבור דואר ומסמכים שונים; סל אטרקטיבי במדרגות לצעצועי ילדים מתנודדים וגרביים סוררים. לוקחות 20 דקות להשתלט על העומס כאשר יש לכם כלי קיבול בהישג יד.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר