מחקירה לחקירה

דוד קרויס נוקה מחשד לזיוף דרכון ונחקר בחשד לתקיפת הכבאית

בנו של "קמב"ץ העדה" יואלי'ש קרויס, שנעצר בשדה התעופה בחשד לזיוף דרכון, נקרא היום לחקירה במסגרתה ניקו אותו מהחשד. מיד לאחר מכן - הוא נלקח לחקירה נוספת (חרדים)

קובי רוזן | כיכר השבת |
(צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)

לפני שבוע, עיכבו בנתב"ג את דוד קרויס, בנו של קמב"ץ העדה החרדית יואלי'ש קרויס, בחשד כי הוא משתמש בדרכון מזויף. 'כיכר השבת' חשף לפני כחודש כי המשטרה בודקת האם קיים מערך זיוף דרכונים המסייע לעריקים מצה"ל לטוס לחו"ל.

קרויס הצעיר, שתכנן לנסוע להשתטח על קברי צדיקים, נאלץ לשוב לבית הוריו בשכונת מאה שערים הירושלמית, כאשר ברשותו הזמנה לחקירה משטרתית.

היום (רביעי), הגיע קרויס לחקירה, במהלכה הובהר לו על ידי חוקרי מפלג ההונאה במשטרה כי הוסר החשש לזיוף דרכונו, והוא הושב לרשותו.

ל'כיכר השבת' נודע כי החשד לזיוף הדרכון נבע מהעובדה שקרויס הבן הוציא לאחרונה אזרחות זרה, והוא רשום בו בשם אחר מזה המוכר לשלטונות הישראלים. יצוין כי לקרויס אין תעודת זהות ישראלית.

אך מיד לאחר ששוחרר, נלקח קרויס לחקירה אחרת במגרש הרוסים בירושלים. במשטרה מציינים כי תקיפת הכבאית בשכונת מאה שערים התרחשה שעה קלה לאחר שנאלץ דוד קרויס לשוב למאה שערים, וכעת חושדים בו בביצוע המעשה.

עו"ד גדליהו המייצג את קרויס

עורך הדין נדב גדליהו המייצג את קרויס מסר בתגובה ל'כיכר השבת' כי חקירת זיוף הדרכון הסתיימה "בלא שנמצאה בדל ראיה", ובהתייחס לחקירה הנוספת אמר: "אנו בטוחים שגם חקירה זו תסתיים בלא כלום".

בהכנת הידיעה השתתף חיים גולדברג

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר