יהושע גינזבורג מדבר

אבי השלישיה שנולדה: הקב"ה השלים לנו את הילדים שנשרפו • צפו

ר' ראובן יהושע, אביהם של השלישייה שנולדה הבוקר, מדבר לראשונה על השמחה האדירה ש"בורא עולם העניק לנו" - בתוך השנה לאסון השריפה בביתר בה נספו שני ילדיו (חרדים)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
(צילום: המשפחה / דוברות ביה"ח)

הבוקר (רביעי) התבשרו ראובן ודבורה גינזבורג, על הולדת שלישייה - בן ושתי בנות; כעת, האב הנרגש מדבר למצלמה, ומספר על הנס הגדול, ועל ההרגשה שלו ושל רעייתו כי הקב"ה 'השלים להם' את הילדים שנשרפו באש.

"בכל מה שקרה היום במחלקת היולדות בבית החולים שערי צדק, בו קיבלנו שלישיה, רואים שאין שום מקרה בעולם", הוא פתח האבא את דבריו.

צבי ואפרת ז"ל (צילום משפחתי)

"לפני שבעה חודשים", הוא הזכיר בכאב, "פרצה שרפה בביתנו ושיכלנו את שני ילדינו; אפרת עליה השלום וצבי זיכרונו לברכה".

"פשוט חרב עלינו עולמנו", תיאר ר' ראובן ר' ראובן את מה שהם חוו. "עכשיו, הקב"ה בורא העולם השלים לנו - ואף הוסיף לנו והביא לנו שלישייה. אנחנו מודים לקב"ה שנתן לנו את זה. אנחנו מודים גם לבית החולים שערי צדק שבו הייתה הלידה, ולדוקטור סלע שליווה אותנו לאורך כל התקופה".

האש שכילתה את שתי הבנות בבית המשפחה (צילום: דוברות כבאות יו"ש, כבאות והצלה)

כזכור, לפני כחצי שנה התרחשה טרגדיה מזעזעת בעיר ביתר עילית: שני ילדיהם של משפחת גינזבורג נספו בשריפה שפרצה בבית המשפחה ברחוב כנסת מרדכי בעיר.

הנספים בטרגדיה הקשה, שזעזעה את הציבור כולו, היו אפרת וצבי ז"ל, ממשפחת גינזבורג, צאצאי מרן המשגיח רבי יחזקאל לוינשטיין זצוק"ל.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר