חילולי שבת אדירים

נשיא המועצת על האירוויזיון: "מחללים את המתנה של ה'"

בעקבות חילולי השבת הצפויים בתל אביב בשל האירוויזיון, קרא נשיא המועצת, ראש הישיבה הגאון חכם שלום כהן להתחזק בשמירת השבת על-ידי לימוד שתי הלכות סביב שולחן השבת (חרדים, ארץ)

נשיא המועצת הגר"ש כהן (באדיבות המצלם)

בעקבות חילולי השבת הצפויים במהלך השבת הקרובה בעיר תל אביב, בשל אירוע האירוויזיון, קרא נשיא מועצת חכמי התורה, ראש הישיבה הגאון חכם שלום כהן בסיום שיעורו, להתחזק בשמירת השבת על-ידי לימוד שתי הלכות סביב שולחן השבת.

"השבת היא מקור הברכה לעם ישראל", אמר ראש הישיבה, "וח"ו כשמחללים אותה, מחללים את המתנה שהשם נתן לנו, עלינו להתעורר כל אחד בביתו ולחזק את השבת וזה מה שיגן עלינו".

נשיא המועצת הוסיף וקרא לציבור: "כל אחד בביתו יקפיד על לימוד שתי הלכות על שולחן השבת, יש כל כך הרבה פרטים בדיני שבת, עלינו ללמוד ולשנן תמיד בכדי שאנחנו נשמור את השבת כראוי, ובכך נשפיע על כלל ישראל בשמירת השבת".

בתוך כך, לאור קריאתו של נשיא המועצת, ייערך הערב (חמישי) בעיר תל אביב עצרת חיזוק ותפילה בהשתתפות גדולי התורה שישאו דברים במעלת השבת.

כזכור, מרן הגר"ח קנייבסקי הורה לקיים הערב, בחצות הלילה, עצרות תפילה לפי סדר מיוחד, כדי למנוע קטרוג וסכנה מעם ישראל בשל חילולי השבת הצפויים.

סדר התפילה הוא - תהלים, פר' י"ג כ' קכ"ג ק"ל קמ"ב, סליחות אזכרה אלוקים ואהמיה, קל מלך, תשר"ת ג"פ, ה' ה', קבלת עומ"ש, שמע ישראל פ"א, בשכמל"ו ג"פ, ה' הוא האלוקים ז"פ, מזמור שיר ליום השבת.

ראש הישיבה הגר"ג אדלשטיין הוסיף ואמר כי "ראוי שכל אחד ואחד יתחזק בעניני שמירת שב"ק, ודאי שזה ישפיע על כל הציבור שישמרו שב"ק כראוי".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר