סוגר חשבון • הראיון המלא

ישראל פרוש: 'דרעי גבר, אבל צריך לדעת לעבוד עם אחרים'

לאחר שהצליח להרכיב קואליציה, ראש עיריית אלעד ישראל פרוש מתייצב באולפן 'ישי ורבינא בכיכר' ומדבר על הכל: היחסים עם דרעי, המחלוקת הפנימית ב'דגל' והביקורת על ההנהגה בכנסת (פוליטי)

ישי ורבינא בכיכר | כיכר השבת |
(מנהל אולפן: אריאל ליבא)

ימים ספורים לאחר שהצליח להקים קואליציה, כנגד כל הסיכויים וההערכות, ראש עיריית אלעד ישראל פרוש התייצב באולפן 'ישי ורבינא בכיכר' וענה על כל השאלות המתיחות עם יו"ר ש"ס השר אריה דרעי, הסכסוכים ב'דגל התורה' שסייעו לו להקים קואליציה וביקורת קשה על הנהגת 'יהדות התורה בכנסת.

כותרות הראיון עם ישראל פרוש

החתימה עם ש"ס: "לש"ס היה נוח לחתום אחרי הבחירות לכנסת. קיבלנו את ברכתם של גדולי ישראל. העיכוב בחתימה לא היה בגלל צורי קריספל, לא הטלתי ווטו על אף אחד, לא ביקשתי מאריה דרעי למנות יו"ר כזה או אחר.

"עד הכניסה לקואליציה היה קצת בלגן עם קריספל. אבל אחרי זה היה שקט מוחלט ועבדנו מקצועית. אין מוסד ספרדי אחד שלא קיבל בשנים האחרונות".

'דגל התורה': "גפני ידע שאני הולך לסגור עם דגל התורה. הגענו למיצוי עם דגל התורה וש"ס ואז התקרבנו לחתימה. דרעי הוא איש טוב צריך לדעת לעבוד אתו, אבל הוא צריך לדעת לעבוד עם אחרים, אני לא עובד אצל אנשים, אני עובד יחד עם אנשים".

אריה דרעי: "דרעי הוא שר טוב, הוא איש טוב, לפעמים יש אנשים סביבו בעייתיים. חיים ביטון מבין את הצרכים ומה זה אחריות, הוא רצה שיהיה טוב..

"יוסף חיים כאלף עשה את אחד הדברים הלא הוגנים ביהדות החרדית. לקראת הבחירות היו אנשים שאמרו לדרעי דברים, ולא היה תקציב שווה לעיר אלעד.

"אני אוהב את דרעי, הוא גבר. כל חבר עירייה אומר צריך את שר הפנים, שר הפריפריה. אני מקנא בש"ס שסגרו את התיקים הללו. למה שלא נקים ביהדות התורה שר חינוך חרדי? יש לנו שמונה מנדטים. דרעי ידע לעשות מו"מ".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר